Missha Time Revolution krem ve serum


          Merhaba

   Bugün sizlere iki güzel üründen bahsedeceğim Missha Time revolution night repair gece bakımı probiyotikli ampul serum ve ampul krem.

     Öncelikle sizlere birazcık ürünlerden bahsedeyim.İki üründe de 10 çeşit cilde yararlı probiyotikler mevcut bunlar fermantasyon yöntemi ile yüksek kaliteli probiyotik fermatasyonu içeriyor.Ampul teknolojisinde üretilmiş olmaları cilde daha hızlı ve etkili bakım yapmasını sağlıyor.Ayrıca niacinamide ve kolajen ile ürünler destekleniyor.

   

    İki ürünü de yaklaşık bir haftadır kullanıyorum.İsminden belli olduğu gibi Night Repair (Gece tamiri) olduğu için gece yatmadan önce kullanıyorum.Diğer cilt  bakım rutinlerimi bitirdikten sonra önce kremi yüzüme parmaklarımla presleyerek uyguluyorum.Sonrasında da serumu elime iki damla damlatıp cildime presleyerek yediriyorum.Ürünlerin ikisinin de yapısı yoğun.Yağlı yapıları yok,ciltte kolay emiliyor,ağırlık yapmıyor,sabah uyandığımda cildim daha parlak ve rengi daha canlı görünüyor.Kırışıklık karşıtı etkilerini henüz gözle göremesem de ürünlerin cildimi çok daha sağlıklı gösterdiğini söyleyebilirim.İki ürünün de kokusu aynı farklı bir tatlı,turunçgiller kokusu var insanı rahatsız etmiyor.Ben şimdilik ikili set minik seyahat boyunu aldım bitince büyüklerini de almayı düşünüyorum.

   Sizin serum tarzı en severek kullandığınız ürün hangisi?


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)