Sephora anti blemish patches leke karşıtı yama



   
    Merhaba,
  Bugün sizlere çok merak ettiğim yeğenimin tasiyesi ile de almaya   karar verdiğim Sephora'nın leke karşıtı yamasından bahsedeceğim.
  Öncelikle beni en çok cezbeden dış ambalajının tatlılığı   oldu.Paketin içinde oniki adet bant var bu bantların sekizi   desenli.Desenli olması ürünü daha eğlenceli kılıyor.Peki bu   bantların özelliği ne?
  
     
      Yamaların içeriğinde doğal yeşilçay özü ve salisilik asit   bulunmakta.Salisilik asit cilt için çok faydalı antibakteriyel   özelliği olan,gözenek açıcı yağda eriyen bir asit türü.Bu sebeple   ciltte oluşan kızarıklığı,leke görünümünü azaltıyor.
     Gelelim uygulamaya.Ben bu ürünü,dudağımın üst kısmında   çıkan,sarı uçlu sivilcede denedim.Yamayı yerinden çıkarıp   sivilcenin üstüne yapıştırdım.Normalde kullanacağınız yerde 8 saat   bekletmeniz gerekiyor. Ben yatacağım için dört saat tuttum.Dört   saat boyunca herhangi bir olumsuzluk yaşamadım.Dört saat   sonrasında,çıkarma vakti gelince, sivilcenin ucundaki iltihap nokta   gibi cildimden bandın üstüne çıktı.Sivilceyi sıktığınızdaki o   irritasyon oluşmadı.Sabah uyandığımda ise sivilce olan yer kurumuş   minik bir kırmızılık kalmıştı.
    Ben üründen bayağı memnun kaldım özellikle cildinde sivilce olan   gençlerin severek kullanacaklarını düşünüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)