Mizon collagen power göz kremi




          Çok uzun bir süreden sonra herkese merhaba,
   Umarım herkes iyidir covid dönemi kayıpsız ve hastalıksız geçmiştir.son postumu 2019 da atmışım gerçekten çok zaman geçmiş ama tekrar buradayım.
         O zaman hadi başlayalım
         Bugün sizlere Justin Beauty sitesinden satın aldığım Mizon göz çevresi kreminden bahsedeceğim.Marka Kore menşeili.Önce,ürünün içeriğinden vaatlerinden,sonra da benim yorumlarımdan bahsedeyim.
        Ürün göz çevresindeki ince çizgileri ve kırışıklıkları konsantre kolajen ile destekleyerek yeniden yapılandırmayı vaad ediyor.İçerisinde kolajen ile birlikte bir çok bitkinin yağı,vitaminler ve elastikiyet ile birlikte onarıcı etkisi olan maddeler var.

     
       Yaklaşık bir aydır,her akşam yatmadan önce yeşil mercimek tanesi kadar elime alıp iki göz çevreme pıtpıt yaparak uyguluyorum.Yapısı su bazlı nemlediriciler gibi,yağlı his bırakmıyor.Sürdükten sonra nemliliği kalıyor ama bi süre sonra ciltte emiliyor.Ben herhangi bir reaksiyona rastlamadım.İnce kırışıklıklarıma ilgili henüz bir fark göremesem de.Canlılık ve aydınlık görünüm vermesi,nemlendirmesi çok başarılı.Ürün henüz bitmedi,bittikten sonra tekrar ürünün etkilerini gözlemleyeceğim.
       Benim aldığım tüp formundaki küçük boyu ama çok bereketli zaten minicik kullanıldığı için hemen bitmiyor.Siz bu ürünü kullandınız mı?Memnun kaldınız mı?Göz çevreniz için neler kullanıyorsunuz?
     

Yorumlar

  1. mizon güzel bir marka ben de başka bir göz kremini kullanıyorum...

    YanıtlaSil
  2. bende bu markanın göz altı pedlerini kullanıyorum ve gayet memnunum .

    YanıtlaSil
  3. Mizonun salyangoz özlü göz altı kremini kullanıyorum bende. Morluklarda çok etkisi var mı bilemedim ama çok güzel nemlendiriyor birde gözlerimi yakmıyor (arada sürerken kaçırıyorum çünkü :)

    YanıtlaSil
  4. Göz çevresi ürünlerine önem veriyorum, bu ürünü bilmiyordum denemek isterim, dış görünüşünü de çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)