Co tırnak bakım serumu

    
      Uzun bir aradan sonra herkese merhaba
   Bugün sizlere Co markasının tırnak bakım serumundan bahsedeceğim.Daha önce bu markanın ürünlerini kullanıp memnun kaldığımdan bu ürünü de büyük bir merakla denedim.
   Ürün çift etkili yani hem avakadolu hem de keratinli.Bu çift etki ile hem tırnakları nemlendiriyor hem de tırnak etlerini koruyor.Formülündeki keratinle de tırnakların parlak görünmesine yardımcı oluyor. Kokusu çok güzel kimyasal, kimyasal kokmuyor.
 
    
       Ben ürünü günlük olarak oje altına ya da tek kullandım.Kullandığım süre boyunca tırnaklarımın daha güçlendiğini farkettim.Hem de daha parlak ve bakımlı görünen tırnaklara sahip oldum
   Sizler de ürünü kullanmak isterseniz Watsons'da bulabilirsiniz.

Yorumlar

  1. önemli ipuçları ve tanıtım için editöre teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Her yediğimiz içtigimiz katkı maddeli neredeyse ve bu da bağışıklık sistemimizi bozuyor. İlk belirti verenler de saçlar ve tırnaklar. Hepimizin başının belası saç dökülmesi ve tırnak kırılması. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. oje altına da kullanılıyorsa indirimde alacağım bunu..

    YanıtlaSil
  4. sanırım 1-2 aydır yoktunuz ilk öncelikle hoş geldiniz. Ürün tanıtımı için co markasını duymadım ama bayanlar bilir sanırım teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
  5. Daha önce görmüştüm ama kullanmamıştım güzel bir ürün gibi

    YanıtlaSil
  6. Parlak görünen tırnaklar oldukça dikkat çekici oluyor. Co markasının tırnak bakım serumu sanırım kokusuyla farklı, bildiğimiz kadarıyla tırnak ürünlerinin genellikle yoğun ve ağır kokuları oluyor.

    YanıtlaSil
  7. İlk kez duyduğum bir ürün merak ettim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)