Yves Rocher alışverişim

    Herkese merhaba,
Yves  Rocher,cilt bakımından makyaj malzemelerine kadar bir çok ürününü kullanıp,çok memnun kaldığım markalardan biri.Bu sebepten 10 ve 14 yaşındaki yeğenlerim için roll-on seçimini de bu markadan yaptım bugün.
      Bizim bıdıklar artık büyüdüler ve bazen okuldan geldiklerinde ter kokuyorlar.Ben de teyzeleri olarak istedim ki içimizin rahat edeceği bir ürün kullansınlar.Onlara alüminyumsuz,parabensiz ve tuzsuz olan Yves Rocher'in İspanya narlı roll-onunu aldım.Ürün tamamen bitkisel içerikli ve açıldıktan sonra 12 ayda tüketmek gerekiyor.
   Ürünleri alıp Yves Rocher kartını geçirdikten sonra özel bir kampanya olduğunu öğrendim 25 tl üzeri alışveriş yaptığımda duş jeli hediyem varmış.Pek eksiğim olmasa da makyaj süngerimin kötüleşmiş olduğunu hatırladım bir makyaj süngeri aldım 25tlye tamamlamak için de (en uygun fiyatlı) Yves Rocher Radiance mask tüpte ışıltı veren maske aldım.Yves Rocher elemanı aldıklarımın  yanında hediye olan mangolu duş jelimi ve bir de yaşlanma karşıtı yüz kremi testerı çantama attı.
  30tl'lik roll-on alışverişime bir 30 tl daha ekleyip alışverişimi tamamladım.Kiminin ayakkabı kiminin çanta benim de zaafım kozmetik işte.
 Bir başka yazıda görüşmek üzere.Sevgiler

Yorumlar

  1. Yves Rocher markasının hediyeleri o kadar fazlaki her alış verişte bir şeyler hediye olarak geliyor.Roll on larına bir bakacağım temiz içerikli ürünler kullanıyorum artık.

    YanıtlaSil
  2. aslında fena bir marka değil ama fiyatlar çok uçtu artık bir şey almıyorum pek..

    YanıtlaSil
  3. Markanın ürünleri birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Yves Rocher kullandığım bir marka, bu ürün de aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Roll onların geç kurumusandan dolayı sevemiyorum onun dışında genel olarak ürünlerini tercih ettiğim bir marka

    YanıtlaSil
  6. Güzel çalışmalar için tebrik eder, sizi blomuma beklerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)