Vichy gözenek arındırıcı kil maskesi


        Herkese merhaba,
   Bugün sizlere Vichy'nin güzel bir maskesinden bahsedeceğim.
   Kil maskeleri daha çok yağlı ciltler için tavsiye edilse de,ben normalden karmaya dönük cildimde de kullanıyorum.Çünkü daha derinlemesine kirleri arındırdığına inanıyorum.Ama uygulamayı daha seyrek yapıyorum normalde yağlı cilde sahip birisinin haftada bir kil maskesi uygulaması gerekirken ben cildimin yapısını bozmamak için 2 yada 3 haftada bir uyguluyorum.
   Gelelim ürünümüze,ürün tıkalı gözenekli karmadan yağlıya dönük ciltler için.Bir paket içinde iki bölüme ayrılmış şekilde satılıyor yani ortadaki tırtıklı yerden kestiğinizde iki defa kullanabiliyorsunuz.Paketin içinden çıkan ürünü ince bir tabaka göz altı ve dudak çevresi dışında her yere sürüyorsunuz.3-5 dk arası beklettikten sonra yıkıyorsunuz.
    
      Diğer kil maskeleri gibi ciltte sertleşme yapmıyor kolay ürünü yüzünüzden durulayabiliyorsunuz.Kokusu da çok güzel.Kullandıktan sonra gözeneklerimde fark olmasa da (bir kerede zaten mucize beklemiyordum) cildimi pamuk gibi yaptı.
    Eksi yönü paket iki kullanımlık ama her bir bölüme dört kullanım çıkacak kadar ürün konmuş ve malesef fazlası çöpe gitti.Çünkü bir kere ürünü açtım ve kullandım kalan ürün illa ki açıldığı için kuruyacaktı.Fiyatına gelirsek,13tl gibi bir fiyattan almıştım bir maskeye göre biraz fiyatlıca tabi ki ama marka Vichy olduğu için normal bu fiyata satılması normal oluyor.
   Tekrar alırmıyım?Hala bir kulanımlık kısmı duruyor sonrasında sanırım tekrar almam.Hali hazırda kullandığım Sephora kil maskem de zaten var.Benden şimdilik bu kadar.Sizin kullandığınız kil maskelerini de öğrenmek isterim.Sevgiler

Yorumlar

  1. Doğal kil kullanırım paket kil hiç kullanmadım.

    YanıtlaSil
  2. Paket maskeleri sırf ziyan olduğu için sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Vichy ürünleri başarılı oluyor çoğunlukla.Bilgilendirme için teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  4. Kil maskeleri çok yararlı oluyor. Ben çok sık kullanmam ama kullanırsam da bu tür kaliteli markaları almayı tercih ederim. Vichy iyi bir marka. Teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
  5. Kadın her haliyle güzeldir... 8 Mart Dünya kadınlar Gününüz kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  6. tüpte ve uygun fiyatlı olsa sanırım daha kullanışlı olurdu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)