İskit yağı

 

       Merhabalar,
   Bugün size çok faydalı bulduğum bir üründen bahsedeceğim.Öncelikle belirteyim evet ürün deneme için gönderildi bize ama reklamdan öte gerçekten kendi deneyimi bu postta okuyacaksınız.
   Etkinlikte bize İskit yağı isminde bitkisel bir ürün gelmişti.Kas ağrılarına iyi geldiğini duymuştum.Dün (pazar) sabah yataktaktan boynum tutulmuş vaziyette uyanınca (kafamı sola döndüremiyordum)evde de kas gevşetici ilaç bulamayınca bunu süreyim dedim.Gerçekten çok iyi geldi.Bu sabah (pazartesi) uyandığımda ağrının %90'ı geçmişti.Ürünü dün 2 defa sürdüm ilkinde sürdükten sonra oraya sıcak havlu da koydum.Akşam ise sürdüğümde ciltteki o kısmı ısıttığını farkettim.

  
   İskit yağını,eskiden (80-90'lı yıllarda) minik kırmızı kutuda yoğun kokulu kas gevşetici ithal kremler olurdu onlara benzettim ben.Rahmetli babaannemin dedemin sırtına sürerdi 'çin yağı' derlerdi.Onlara benziyor.Kokusu baya yoğun yumuşak çabuk emilen bir krem.İnternette araştırınca ürünün epeyi bir faydasının olduğunu gördüm.Kas gevşetme,böcek sokmasında ağrı azaltma,sinir yatıştırma,enfeksiyon önleme bunlardan bazıları.
   İçriği şu şekilde : karabiber yağı, kekik yağı, biber ekstratı, zeytin yağı, okaliptus yağı, ardıç yağı, çörek otu yağı, antphlogistine, ozon yağı, nane, kapsaisin ve mentol.
     Ürünü bize bitkiselfirsatlar  isimli instagram sayfası gönderdi.Eğer ihtiyacınız olursa sipariş verebilirsiniz.Sevgiler

Yorumlar

  1. İskit yağının kas gevşetici özelliği olduğunu bilmiyordum. Sizin sayenizde öğrendim teşekkür Ederim

    YanıtlaSil
  2. iskit yağını ilkkez duydum heralde ama faydalı bir ürüne benziyor teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Ilk kez duydum ağrıya iyi gelip yan etkisi yoksa kullanabilirim

    YanıtlaSil
  4. Kas ağrılarına iyi gelen doğal bir çözüm teşekkürler özellikle de deneyimlerinizi paylaşmanız çok iyi olmuş

    YanıtlaSil
  5. İskit yağını bende duymuştum boyun ağrısı için ama tedarik edememiştim...

    YanıtlaSil
  6. İskit yapını ilk kez duydum. Ama Çin yağı gibiyse etkili olduğunu tahmin ediyorum. Bir ara kullanıyordum. Vicks gibi bir kokusu vardır. Dediğiniz gibi ağrılara çok iyi geliyor ve hatta kokusu burun tıkanıklığını açıyor. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)