Etkinlikler | Gliss lansman,Loreal Content Pro eğitim


     
       Herkese merhaba,
   Umarım iyi bir hafta geçirmişsinizdir.Ben geçen hafta çok güzel iki etkinliğe katıldım.
 Biri Schwarzkopf Gliss serum deep repair'in İstanbul Soho House'da tanıtım lansmanıydı.Etkinlik 18.30da başlayıp 22.00da sona erdi.Yakın bir arkadaşım bana eşlik etti.Çok güzel düzenlenmiş bir organizasyondu.Blogger arkadaşım Yağmur ile birlikte oturduk.İçki ve yiyecek ikramları vardı.Bütün gece dj bizlere müzik çaldı.Bol bol fotoğraf çekindik.Ünlü bazı isimleri görme imkanımız da oldu.Ben arkadaşım ile 20.30da etkinlikten çıktık.Etkinlik çıkışında bizlere şık kutusunda Serum Repair'in krem ve şampuanını hediye ettiler.

  
    Diğer etkinlik ise Loreal Content Pro sitesinin yarışmasında kazandığım Koray Caner ile içerik oluşturma eğitimi idi.Etkinliğimiz Ataşehir Emaar Alışveriş merkezinde idi etkinliğimiz Big Shefs'de kahvaltı ile başladı.Bolca sohbet ettik.Koray beyden görsel içerik oluşturma ile ilgili tüyolar aldık.Loreal content pro'dan İrem hanım ise bizlere Loreal markasından biraz bahsetti.
   Sonrasında Nyx ve Kiehl's mağazalarına giderek,yarımşar saat,bizden istenilen içerik oluşturma ile ilgili ödevlerimizi yaptık.Fotoğraf çekimlerimiz bitince Big Chef's e geçip çektiğimiz fotoğrafların Koray bey ve İrem hanımla değerlendirilmesi yapıldı.Etkinlik sonrasında İrem hanım bizlere Kiehl's ve Nyx markalarından ürünler hediye etti.

   Benim Ataşehir'den eve dönmem de ayrı bir macera konusudur :) onu da belki başka bir postta anlatırım.Sevgiyle kalın.

Yorumlar

  1. Konuyla ilgili değil sadece duyuru yapmak istedim...Değerli Blog arkadaşım, İnsana Davet sitesinin mobil uygulamasını bu hafta çıkarttık. Sizi de uygulamayı kullanmaya davet ediyorum, uygulmanın linkini sitemde bulabilirsiniz. Blogger da paylaşımlarınız daim olur inşaallah... Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim, sağlıcakla kalın...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. gliss davetinde vardım ben de ama o kadar kalabalıktı ki çoğu kişiyi göremedim bile :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa evet karşılaşamadık çok da tanışmak isterdim fotoğraflarda gördüm sizin de orda olduğunuzu.

      Sil
  3. Gliss markası güzel bir etkinliğe imza atmış

    YanıtlaSil
  4. seyahatte olmasaydım gelecektim ben de
    her şey harika görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir etkinlik.Başarılar...

    YanıtlaSil
  6. harika etkinlikler, hem öğreniyoruz hem eğleniyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)