Farmasi ürünleri

     
       Herkese  merhaba,
   Bügün sizlere birazcık Farmasi ürünlerinden bahsedeceğim.Geçen hafta instagram Farmasi satıcılarından sevgili Farmasikayıtsatışın bana çok güzel bir paket yolladı.
   Farmasi Dr.Cevdet Tuna tarafından 1950 yılında kurulmuş ilaç ve kozmetik firmasıdır.100lerce ürün çeşidi olan firmanın,parfümden,ev temizleyicisine,kozmetikten,cilt bakımına geniş bir ürün yelpazesi vardır.Satışları Avon Oriflame gibi katalog ile yapıyorlar.
   Gelelim bana gelen paketteki ürünlere.

   
   Farmasi ready to glow:Simli,ışıltılı vücut losyonu.Kokusu ve ciltte emilmesi çok başarılı.Özellikle yazın bronz tentde ışıltı ve simlerin çok güzel duracağına eminim
  Farmasi tender blush on 02:Rengi gül  kurusu olan bir allık ciltte çok doğal duruyor
  Farmasi glitter eyeliner:Çok yoğun olmayan simler barındıran bir eyeliner.Özel günlerde tercih edebileceğim bir ürün
  Farmasi matte lipstick 11:Oranj kırmızı renk tonlarında tam bir yaz rengi ruj,yumuşacık diğer mar rujlar gibi dudakta kuruyup kalmıyor.
   
   Bu ürünlerin yanında pakette mini boy eurofresh diş macunu,tester olarak da at kestanesi masaj jeli ve parfümler vardı.
    Hala Farmasi ürünlerini denemediyseniz bana ürün gönderen kişiden güvene güvene alabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Sitenizi yeni fark ettim ve takibe aldım, paylaşımlarınızı takipteyim...İnsana davet sitesine de beklerim, blog ailesi olarak daha çok geniş kitlelere yayılmak bizim elimizde...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim takibe aldım

      Sil
  2. LEDUSHCA hanım bende bloğunuzu takip ediyorum.Acaba yazı stilinizi değiştirmeyi düşünüyormusunuz.Zira yorucu bir stile sahip.Nacizane önerim...Saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ziyarete geldim, beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Faydalı bilgi ile dolu olan blogunuz sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Banada bekerlerim(tariflimutfak).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Ben de ziyaret edeceğim hemen

      Sil
  5. Sitenizi yeni farkettim ve takibe aldım.

    YanıtlaSil
  6. Farmasi ürünlerinden herkes bahsediyor şu sıralar. Hayvanlar üzerinde test yapmıyor olması, önemli bir özellik benim için. Bir ihtiyaç olduğunda kesinlikle deneyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)