Avon Far away parfüm



        Herkese Merhaba,
  Avon markası senelerdir dünyanın dört bir yanında network (ağ) sistemi ile pazarlama yapan kozmetik firmalarından biridir.
    Benim Avon ile tanışmam 2006 senesine denk gelir o zaman bir arkadaşımın vasıtası ile satışını yapmaya başlamıştım.Ürünlerini hep severek kullandım.Tabi sonrasında mağaza kozmetik zincirlerinin çoğalması ile pabucu biraz dama atılsa da yine de Avon kendi çizgisinden hiç çıkmadı.
    Geçtiğimiz haftalarda pr işbirliğ ile Avon firmasından çok güzel bir kutu geldi.İçinde en sevdiğim parfümlerinden Far Away vardı tabi parfümü tamamlaması için aynı parfümün vücut losyonu da kutuda yer alıyordu.Parfümün içeriği şu şekilde
   Açılış: Hindistancevizi, şeftali, portakal, ylang ylang, karo karounde
   Orta Notalar: Yasemin, gül, menekşe, gardenya, frezya ve osmanthus 
   Baz Notalar: Vanilya, kehribar, sandal ağacı ve misk. 
   Çiçek kokularını sevenler mutlaka denemeli bu arada kalıcığı da çok başarılı.
   Kutudan çıkan bir başka ürün ise Avon'un Planet spa serisinden Fas Argan yağı içeren yüz için kil maskesi.Maske tutkunu biri olarak bu ürünün çıkmasına çok sevindiğimi söyleyebilirim.Ürünü henüz denemedim ama kokusuna bayıldm.Ürünü denedikten sonra ayrı bir postta mutlaka deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.
   Bu arada Avon'un bu ay boyunca sürecek kış indirimini kaçırmayın derim.Şimdilik benden bu kadar.Sevgiyle kalın :D

Yorumlar

  1. Far Away Avon'un sevdiğim parfümlerinden biri ama yıllardır da kullanmamıştım. Benim kutumdan da Far Away setinin çıkması beni çok mutlu etti, yeniden kullanmaya başladım :)

    YanıtlaSil
  2. avonun klasik kokularından. Ben kışın kullanmayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullanmanı dileğiyle daha önce kullanmıştım kışın güzel olur diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. i used to have this perfume :) follow:) hope U follow back:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sizi takibe aldım. Beklerim. https://fatihpinarca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. Çok sevdiğim bir kokudur Far Away, bir dönem imza kokumdu hatta :)

    YanıtlaSil
  8. Yıllardır kullanırım harika bir klasik

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Sitenizi zaten takibe almışım önceden. Şimdi gene ziyarette bulununca hatırladım. demek ki ihmal etmişim. Bu arada ben de uzun süre Avon temsilciliği yaptım ama dediğiniz gibi bir sürü kozmetik mağazası çıkınca ben de Avon temsilciliğini bırakmak zorunda kaldım. Bu far Avaw parfümünü de iyi bilirim.
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)