Missa burun bandı

 
             Herkese Merhaba,
    Bugün yeni bir ürün inceleme yazımla daha birlikteyiz.
    Geçen ay kampanyalı bir Lila kutusu almıştım.Kutuma eklediğim ürünlerden biri de,Missa Speedy Solution Nose Pore Cleaning Patch,burun üstü siyah noktalar için banttı.
     Pakette bir bant var rengi siyah,burunun üstünü ıslattıktan sonra,şeffaf etiketini çıkarıp direk buruna yapıştırıyoruz.Burunu çok güzel kavrıyor ve güzel yapışıyor.Ben 15dk gibi bi süre burnumda beklettim.
    Diğer burun bantları gibi çıkartırken epeyi canım yandı.Hatta o kadar zor çıktı ki dedim ki bütün burnumdakileri alıp götürecek ama sonuç bence fiyasko oldu.Burun kanadımdaki siyah noktaların bir kısmı çıkmıştı ama burun üzerindeki siyah noktaların hepsi olduğu yerde duruyordu,siyah bantta ise minik minik burun tüylerim görünüyordu.
   Ürün bence vaadini yerine getiremedi ben pek beğenmedim.Sizin kullandığınız burun bandı var mı?Varsa nedir?

Yorumlar

  1. gene en iyisi Bim de satılan Ritüel de beauty o zaman

    YanıtlaSil
  2. Lerzana katılıyorum. Hakettiği yerde değil bu arada Rituel de Beauty :(

    YanıtlaSil
  3. O zaman almayalım bu markayı sağol canım bilgi için

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)