2018 'en'lerim

        Herkese merhaba,
2018 bitti bitiyor az bir zaman kaldı..Nasıl geçti 2018 yılınız?Benim iyi zamanlarım da oldu kötü zamanlarımda.En üzücüsü hem dayımı hem yengemi kaybetmemdi.Umarım 2019 kayıpsız,sağlıkla gelir.
        Bugünkü yazım aslında,2018 senesinde en sevdiğim,en sevmediğim,en ilgimi çeken kısaca kozmetikte 'En' lerim nelerdi onunla ilgili.
       En sevdiğim ürünler

   Maybelline Sensational liner hem kullanım kolaylığı hem sürüş pratikliği açısından koca yıl elimden düşürmediğim bir ürün oldu.
    Maskara olarak Lancome Monsieur Big  kapatıcı olarak da Yves rocher zero defaut tercihimdi
   Ayrıca Bioderma Sensibio H2o ve Yves Rocher pure calmille yüz temizleme jeli de cilt bakımında tüm sene severek kullanıdıklarımdandı.
      En şaşırtan ürünler (Beklediğimden daha başarılı olan ürünleri bu kategoride sizlerle paylaşacağım)
      Pink Ellys far paleti geç tanıştığım ama performans açısından beni baya etkileyen bir ürün oldu
      Bee Beauty'nin bu sene çıkan allık paleti yine hem fiyat hem pigment açısından çok başarılıydı
     Born pretty store'un pr gönderdiği ürünler de beklediğimden çok daha güzel çıktılar.
     Gabrini fondoten bazı fondoteni tutuş açısından epeyi başarılı bulduklarımdan oldu
   
         En hayal kırıklığı ürünler
     Loreal Bonjour Nudista  yaz aylarında cildimle daha uyumlu iken kış aylarında tam bir hayal kırıklığı oldu benim için.
     Rimmel True match concealer ise düşündüğümün aksine performans açısından başarılı bulamadım
     Diana Monroe  markasının üzerinde kadın baskısı olan allıklarını ne kadar sevmiştiysem terracota allığını da bir o kadar beğenemedim malesef.Sadece sim ve kokusu çok da hoşuma gitmedi.
    1000 Hour takma kirpik yapıştırıcısı  çok çabuk katılaştı ve kirpikleri yapıştırmakta çok zorlandım.
    Neutrogena deep clean makyaj temizleme mendili cildimi yaktığı için kullanmadığım ürünler arasında yer aldı
     Tabii bu kadar değil sene içinde bir çok ürün kullandım ama bunlar ilk başta hemen aklıma gelenler oldu.
    Sizin de beğendiğiniz beğenmediğiniz ürünleri merak ediyorum..
    Başka postlarda görüşmek üzere

Yorumlar

  1. çok güzel bir post olmuş. Ben de en çok sevdiklerimi hazırlasam mı :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir liste olmuş. Ellerinize sağlık. Mutlu Yıllar :)

    YanıtlaSil
  3. bu tarz postları çok severek okuyorum, ürünler hakkında fikrim oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)