Born Pretty Cosmetics



      Herkese merhaba,
Bugünkü postumuzun konuğu Born pretty cosmetic şu meşhur Born Pretty Store var ya çok ici ojeleri olan onun  kozmetik sitesi bu da.
   
    Ekim ayında firmadan çok güzel bir kargo aldım.Ptt ile hiç bir sıkıntı olmadan iki hafta gibi bir sürede elime ulaştı.Firma denemem için dört parça ürün göndermişti bir stick aydınlatıcı,bir dörtlü palet aydınlatıcı,mini mini on iki adet ruj ve bir de kaş fırçası
   Palet aydınlatıcı da stick aydınlatıcı da inanılmaz başarılı ışığı çok güzel yansıtıyorlar toz aydınlatıcıyı parmakla uygulayınca daha iyi sonuç aldım hatta.

    Rujlar ise kutunun içinde mat ve parlak olmak üzere genelde kırmızının tonundaydı.Üç tanesi parlatıcı şeklindeydi.Kremsi ve yumuşak oldukları halde dudaktan gerçekten çabucak gitmediler.
  Kaş fırçası iki taraflı idi bir tarafı kaşın şeklini düzeltmek için diğer taraf ise kaşı boyamak için.İki tarafı da gayet kaliteli ve kullanışlı.
   Gelen ürünlerden memnun kalmadığım olmadı.Özellikle kozmetik koklama gibi bir durumum vardır ağır kimyasal kokan kozmetikleri çok kullanamıyorum,bunlarda hiç öyle birşeye de rastlamadım.
    Eğer alışveriş yapmak isterseniz (Ledus10) kodu ile %10 indirim de kazanabilirsiniz.Firmaya çok teşekkür ediyorum ürünleri çok severek kullanacağım.

Yorumlar

  1. Çok tatlı görünüyorlar ilk kez duyuyorum teşekkürler bilgilendirme için :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel görünüyor, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Blog Etkinlik Yazınızı Göremedim. Takipteyim :)

    https://kadincada.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Takip etkiliğinden geliyorum ben de bloğuma bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. merhaba takip etkinliğinden geliyorum izlemeye aldım bende beklerim :) https://anonimden.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)