Softem doğal üzüm çekirdeği yağı




      Herkese merhaba bugün size güzel bir üründen bahsedeceğim.
  Ürünümüz Softem Doğal üzüm çekirdeği yağı ve Q10+E vitaminli cilt bakım kapsülü.
   Bu ürüne Gratis'te rastladım ben orada çalışırken bu markanın hindistan cevizi yağları çok ilgi görüyordu.Beni içinde Q10 ve E vitamini olması cezbetti tabi parabensiz ve silikonsuz olması da bir diğer artısı.
    Ürün 7 adet minik kapsüller şeklinde içinden bir miniği alıp başını koparıyorsunuz ve içindeki yağı yüzünüze sürüyorsunuz.Kullanımı çok pratik ve inanılmaz güzel kokusu var.Yüzünüze yedirdikten sonra yağlıymış hissi olmuyor çünkü ciltte güzel emiliyor.Ürünün üstünde fazla gelen ürünü boyun kısmına ve ele sürebileceğimiz söyleniyor.
  
    Ürün normal ciltliler için olduğundan normal ve kuru ciltli kişilere öneriyorum.İlk kullanım için izlenimlerim oldukça iyi.Her hafta iki kapsül şeklinde kullanmayı düşünüyorum çünkü içinde kaç günde bir kullanılması gerektiği yazılı değil.
    Şimdilik benden bu kadar sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Cilt bakım kapsulü çok şirin görünüyor.Cilt bakımlarımızı ihmal etmemek gerekiyor.:)
    Etkinlik sayesinde blogunuzu keşfettim ve takibe aldım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)