Muadil makyaj ürünleri



    
     Herkese merhaba,
Bugün size yüksek fiyatlı ürünlere muadil olabilecek düşük ücretli kozmetik ürünlerini paylaşacağım.
   Malum dünyaca ünlü bazı markaların fiyatları oldukça pahalı.Türkiye şartlarında bir ürüne 200-300 tl vermek her yiğidin harcı değil.İşte bu sebepten ben de size böyle bir post hazırladım.Merak ettiğimiz ünlü markalara eş renklerde ve işlevlerde daha düşük bütçeli ürünler nelermiş gelin birlikte bakalım
     Nars sheer glow fondoten / Maybelline Fit me fondoten
Mac Prep+Prime sprey /       Nyx matte finish sprey

Benefit Pore fessional baz  /  Maybelline baby skin baz
Anastasia Beverly Hills kontür paleti / Nyx kontür paleti


     Urban Decay Naked 3   /   Maybelline the blushed Nudes     


 Estee Lauder double wear fondoten / Revlon colorstay fondoten

Mac far paleti  /    W7 far paleti 
 Benefit Hoola bronzer /  Nyc smooth skin bronzer


Yorumlar

  1. baya faydalı olmuş bu yazı :-)) W7 paletin dupe olduğunu bilmiyordum mac'e rastlarsam alırım ..

    YanıtlaSil
  2. faydalı bir yazı olmuş maybellinein far paletine bayıldım

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir yazı olmuş notlarımı aldım :)

    YanıtlaSil
  4. çok iyi bende bir iki muadil ürünü not aldım inceleyeceğim....

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar canımm. Yazın gerçekten çok hoş. :)
    Ama ben Maybelline far ve Naked'in muadil olduğunu düşünmüyorum. Çünkü Maybelline çok tozutuyor ya.. :(
    Bu arada blogunu yeni keşfettim ve heen takibe aldım. Seni de benim bloguma bekliyorum..
    Kocaman öpüyorumm :*

    YanıtlaSil
  6. Faydalı ve,güzel bir yazı olmuş canım.
    Blogunu takibe aldım.Banada beklerim Sevgiler .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim