Dax mixup sulphur


          Herkese merhaba
   Bugün size etkinliğimzde sponsor olan firmalardan birini tanıtacağı.
   Firma etkinliğimize çok tatlı bir temsilci ile katılmışlardı bizlere güzel kırmızı kutular içinde ürünlerini hediye ettiler.En çok dikkatimi ise mixup sulphur çekti.Dax markası daha çok saç ürünü olan Supergro ile kendini tanıtmıştı.Mixup Sulpur ise el,ayak ve  tırnak bakımına yönelik bir ürün.
    Kapağını açtığınızda mentollü keskin bir koku geliyor,ama bence kötü bir koku değil.Yapısı fazlaca yağlı.Ki zaten tırnakları besleyip güçlendiren bu yağ olayı.Lanolin,Mineral,Macademia,Susam,Jojoba,Soya gibi bir çok bitkinin yağı kullanılmış üründe.
   Benim tırnaklarım ev işlerinden dolayı cansız olduğundan bu ürün etkinliğimiz sayesinde elime ulaşır ulaşmaz denemeye başladım.Ki bence tırnaklarımı epeyi güçlendirdi diyebilirim.Her akşam tırnaklarımın üstüne birer mercimek tanesi kadar ürün dokundurup sonra onları tırnağıma yediriyorum.Öyle yağlı yağlı da kalmıyor çabuk emiliyor.Ürün tırnak etlerini yumuşatmada da çok başarılı benim gibi manikür yaptırmayıp tırnak etlerinizi itiyorsanız size çok kolaylık sağlayacağını söyleyebilirim.Ürün aynı zamanda ayaklar için ayak kokusunu giderdemede,kuru dirsek,diz ve topuk için de kullanılıyor.
   Ayrıca etkinliğimize katılan firma temsilcisinin bize verdiği hediye kutuların içinde Dax Roots'un saç bakımını için Bergamot butter,Olive cream,Hair mayonnaise ve Jojoba oil deneme ürünleri vardı ki onları da denemek için sabırsızlanıyorum.Siz bu ürünü denediniz mi?Ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler

Yorumlar

  1. dax ın ürünlerinin faydasını çok gördüm, özellikle mix up tan iki tane bitirdim, şimdi yenisini aldım =)

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü yeni denemeye başladım ve oldukça memnun kaldım ben de ;)

    YanıtlaSil
  3. Benimde ihtiyacım var aslında Dax ürünleri kaliteli oluyor sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Dax ürünlerini sadece saça yönelik sanıyordum, hiç kullanmadım, bu ürünü de çok yararlı ve güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. bu markayı hiç bilmiyorum
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Duymadığım bir marka ve bir sürü güzel ürün daha, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)