İndirimden neler aldım




         Herkese Merhaba,
   Bildiğiniz gibi Kadınlar günü sebebi ile birçok kozmetik mağazasında indirim var.Ama bu sefer nefsime yenilmeden az ve öz sadece ihtiyacım kadar alışveriş yaptım.Çünkü hem etkinliğimden hem de firmaların ekstra gönderdiklerinden elimde şu an yeteri kadar ürün var.Önce onların bir kısmını bitirmeye çalışacağım.Zaten bu ayın 17sinde doğum günüm illaki bana özel indirimler de olacak onları da değerlendirmek istiyorum.Alışveriş için sadece Gratis ve Eve shop'a uğradım.
  
   Gratis'te Benri pamuklarda 3 al iki öde kampanyası vardı pamuk nasılsa fazla kullanıyorum diye 3 tane ufak boylarından aldım.En çabuk biten bir başka ürün ise aseton olduğundan bir de Parex aseton alayım dedim rafta fiyat yazmıyordu fakat fişe baktığımda onda bir indrim olmadığını farkettim.Keşke Benri alsaymışım diye düşündüm.Ablam ve benim için likit eyeliner aradım ama istediğim şekilde fırçalı eyeliner bulamadım.Sonra kasaya gittiğimde kasa yanında birkaç ünlü markanın minik çanta boy parfümlerini gördüm.Ordan da Burberry Weekend'in miniş parfümünü aldım.Gratis'ten sonra Eve shop'a geçtim eyeliner için bir de orda bir kaç tur attım en son Pastel'in standında tam istediğim tarz eyelinerı buldum.İki tane kaptım bizim için.
    Vee bu kadar.Az mı?Evet bayagı az bir alışveriş oldu.Sevgiler




Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim