Farmasi ile tanışma



   Merhaba,
   Bu hafta denemem için çok güzel ürünler geldi bunlardan biri de sevgili Sibel hanımdandı (sayfası için tıktık)  
  Daha önce Farmasi ürünlerini çok duymuş olmama rağmen kullanma fırsatım olmamıştı.Sibel hanım benim için Karite&Shea el kremi ve Farmasi Matte lipstick 03 Hot Red ruj göndermiş
  Rujlarda koyu renklere bayıldığım ve çokça kullandığım için kırmızı renk bir ruj göndermiş olması beni çok mutlu etti.Rujun dudağa gelen kısmında o kadar cici bir desen var ki nasıl kıyıp kullanacağım bilmiyorum.Shea yağlı el kreminin de tüpte olması çantada da kolaylıkla taşınabilmesini sağlıyor.
   Farmasi'ye üye olmak,yada ürünlerini satın almak için Sibel hanımla iletişime geçebilirsiniz.Güvenilir ve çok da anlayışlı.Kendisine burdan tekrar çok teşekkür ediyorum.💕
 Sizin Farmasi'de en beğendiğiniz ürünler nelerdir?Sevgiler


Yorumlar

  1. Güle güle kullan rujun rengine bayıldım bende 😊

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım Farmasinin mat rujları cidden güzel ♥

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan, rujun rengi sana çok yakışacak, kremin tüpü de çok hoş :)

    YanıtlaSil
  4. Harika ürünler gelmiş güle güle kullan canım benim:))

    YanıtlaSil
  5. rujun rengi hayli iddialı gözüküyor güle güle kullan :) ♥

    YanıtlaSil
  6. farmasi ürünlerini gerçekten çok seviyorum güle güle kullan canım 😊

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan,daha Farmasi ürünlerinden kullanmak kısmet olmadı bana:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim