7'th heaven dead sea mask



      Herkese merhaba
   Yine bir maske yazısı ile birlikteyiz.Bugünkü ürünümüz 7th heaven'ın dead sea mud pac mask'ı (Ölü deniz çamur maskesi).İçinde preslenmiş çiçek,ölü deniz tuzu ve deniz yosunu bulunuyor.Tamamen naturel,cruelty free ve diğer bu markanın maskeleri gibi vegan.Ürün'e gelirsek yoğun kremsi bir yapıda kokusu inanılmaz güzel fresh fresh.Yüze yaydıktan sonra bir 15 dk bekleyip cildimizi yıkıyoruz.Cildimde herhangi bir ters reaksiyon yapmadı.Yıkadıktan bir 10 dk sonra biraz gerginlik hissettiğim için nemlendirici ile nemlendirdim.Maske,içindeki ölü deniz mineralleri ile kirli gözenekleri temzlemeyi ve ciltteki zararlı maddeleri uzaklaştırmayı vaad ediyor.Ürün cildimi gerçekten daha yumuşak yapıp gözeneklerimde ciddi bir küçülme yarattı.Artı cildim daha pürüzsüz olduğunu gözlemledim.Bu seriden denediğim ilk maskeden de (yazısı tıktık ) bu maskeden de çok memnun kaldığımı söyleyebilirim.
   Sizin önerebileceğiniz memnun kaldığınız tek kullanımlık maskeler hangileri?Sevgiler

Yorumlar

  1. tek kullanımlık maskeleri seviyorum, ambalajları albenili oluyor, kokusu da güzelse değmeyin keyfime, bu maskeyi de merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba; paylaşım için teşekkürler:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Tek kullanımlık maske hiç kullanmadım, ama buna şans verebilirim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bende denicem özellikle pürüzsüzlük hissine bayılıyorum ☺

    YanıtlaSil
  5. Bende denemeliyim o zaman

    YanıtlaSil
  6. Bende denemeliyim o zaman

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim