Meme Kanseri Farkındalık Ayı



            Herkese merhaba,
  Bildiğiniz gibi Ekim ayı Meme Kanseri Farkındalık Ayı.Ben de hem makyajla hem de Meme kanseri ile ilgili bir kaç bilgiyle bu aya dikkat çekmek istedim.Biliyorum hepimiz kanserin k'sinden bile korkuyoruz.Ben de 19 yaşımda başka tür bir kanserden annemi kaybettim o ameliyatları,kemoterapileri,radyoterapileri,acıları çok iyi bilirim.Ama korkuyla değil senelik rutin kontrollerle bu hastalığı yenebiliriz.
         Meme kanseri tüm dünyada kadınlarda en  sık görünen,meme dokusunda üreyen bir kanser çeşididir.Genetik yapıdan,çevre faktörüne,normal yaşlanma sonucunda çıkan bozukluklar kansere sebep olur.Erken tanı çok önemlidir.20 yaşından sonra evde kendi kendimize yapabileceğimiz meme kontrolleri (regl sonrası),40 yaşından sonra ise senede bir defa doktor muayenesi ile erken tanı hastalıktan kurtulmada büyük rol oynar.Son yıllarda erken tanı sayesinde meme kanserinde iyileşme %80leri buluyor.
   Herşeyin başı sağlık.Sevgiler
    

Yorumlar

  1. Başın sağolsun Ledushca :-(
    Böyle şeyler ihmale gelmiyor, erken teşhis cidden önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Evet bu hastalıkta gerçekten öyle.Sevgiler

      Sil
  2. Başınız sağolsun.. Farkındalık için çok düşünceli bir paylaşım. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için ben teşekkür ederim.Sevgiler

      Sil
  3. gerçekten duyarlı bir yazı olmuş,elinize sağlık. başınız sağolsun bu arada.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler..Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağolsun. Yazınız ve makyajınız gerçekten çok duyarlı olmuş, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :D Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)