Kiko Trendsetter oldum



        Herkese Merhaba,
   İnstagramda beni takip edenler bilirler oraya daha çok makyaj fotoğraflarımı koyuyorum.
  Burada Kiko henüz yokken ablam ve arkadaşım yurtdışına gittiklerinde onlardan Kiko Milano ürünleri istemiştim.Bundan bir iki gün evvel o ürünlerle göz makyajı yapıp instagramda paylaştım Kiko Milano Türkiye'nin İnstagram hesabı göz makyajımı çok beğenmiş ve sayfalarında yayınlamak istediklerini söyledi.Ben de seve seve kabul ettim ve bugün o fotoğrafı sayfalarında  yayınladılar.Çok mutlu oldum.İnstagramdan takip etmeyenler için bloggumda da bu haberi paylaşmak istedim.
    Eğer sizin de Kiko ürünlü makyajlarınız varsa #Kikotrendsetters hashtagi ile instagramda paylaşın sizin fotoğraflarınızı da yayınlasınlar.
       Sevgiler Ledushca



Yorumlar

  1. Takibe aldım sizi :) bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. Makyajın harika olmuş.Kiko yayınlamasında ne yapsın...

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler, harika olmuş makyajın :)

    YanıtlaSil
  4. Makyaj çok güzel olmuş instagramda da gördüm tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmus blogumu ziyaret ettiğiniz icin teşekkür ederim sizi takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim aldım ben de takibe.Sevgiler

      Sil
  6. makyajınızı çok beğendim, haklılar paylaşmakta =)

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim makyajınızı, renkler falan çok uyumlu :)

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim makyajınızı gözlerinize de çook yakışmış :) Maşallah :))

    YanıtlaSil
  9. Beğenmekte haklılar çok güzel olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  10. makyaj şahane olmuş ama ya :)

    YanıtlaSil
  11. makajına bayıldım :) göz rengine ise vuruldm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sizin güzel görmeniz çok teşekkürler.Sevgiler

      Sil
  12. makyajınızı çok beğendim.:) bana da beklerim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tabii gelirim..Sevgiler

      Sil
  13. Cok guzel bir makyaj olmus 😍 tebrik ederimm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim