Garnier nem bombası maske



       Herkese merhaba,
Umarım keyifler süperdir.Ben cilt maskelerini çok seviyorum.Tabi begendiğim de oluyor,beğenmediğim de.Bugünkü yazım da yeni çıkan Garnier'in nem bombası kağıt yüz maskesi.Ürün uygulanışı videom aşşağıda.Tamamen ev ortamında çekimimi yaptım.Sadece ürünün uygulanışını görmenizi istedim.
     Ürüne gelirsek Gratis'te 7tl ye yakın bir fiyatı vardı.Paketi büyük ama içinde bir adet var.Maske gayet ıslaktı,zaten çıkardıktan sonra kalan sıvıyı yüzünüze yedirmeniz öneriliyor.Ürün yüzümdeyken göz altlarıma gelen kısımda çok hafif bir yanma hissi oldu %20 civarında diyebilirim.Şu an elimi sürdüğümde cildim pamuk gibi yumuşacık ama burunumun yan duvarlarında biraz kuruluk hissi oluştu.Gerçekten vaadettiği gibi bir haftalık nemlendirici serum etkisi olacak mı?Onu da zamanla göreceğim.Şimdilik benden bu kadar videom aşağıda.Sevgiler



Yorumlar

  1. bana pahalı geldiği için almamıştım, ama bir haftalık denem sonucundaki yazını merakla bekliyor olacağım... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında bir maske için pahalı bence de ama alıp denemek istedim.Tabii ki fikirlerimi yazacağım.Sevgiler

      Sil
  2. yazını merakla bekleyeceğim canım bakalım nasıl bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil
  3. benimde denemek istediğim bi maske nem etkisi gerçekten kalıcı mı yorumlarını bekliyorum canım :*

    YanıtlaSil
  4. Harika bir ürün güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu tür nem maskelerini çok seviyorum. Ne kadar kalıcı yazınızı bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  6. maske çok seven biri olarak yorumlarınızı bekliyorum
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için teşekkürler.Bakalım ne sonuç çıkacak.Sevgiler

      Sil
  7. Küçük kozmetik mağazalarında 10 tl fiyatı vardı, açıkcası Garnier' ın tek kullanımlık maskesine kimse referans olmadan 10 tl vermem :D Çünkü genelde marka bende negatif nama sahip =)

    umarım memnun kalırsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVet tek kullanım için pahalı bakalım bir faydası olacak mı? :D sevgiler

      Sil
  8. Ben düzenli kullanım için çok pahalı olduklarını düşünüyorum. Ancak, anlık kurtarıcı olarak iyiler. Bir haftalık kullanım sonucunu merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  9. kullanıp memnun kaldığım bir ürün benim de :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim