Bitenler ve çöpe gidenler


        Herkese merhaba, 
     Sonunda bir bitenler,beğendiklerim ve çöpe gidenler yazısı ile buradayım.Bu tarz yazılara benim blogumda çok rastlayamıyorsunuz çünkü ben malesef biriktiremiyorum,çünkü biriktireyim dediğim şeyi ya ben unutup atıyorum ya da eşim çöp diye atıyor.Ve gelelim yazıma 
                                                                                              *Beğenmediklerim*
   Wet n wild Mega Liner-- Siyah ve mavi ikisini de beğenmedim ikisi de ilk sürdüğünüzde çok başarılı ama ikinci katı sürerseniz direk altındaki katı kaldırıyor pütür pütür garip birşey oluyor ikisi de bitmeden çöp oldu 
      Avon foot works ayak soğutucu mus-- İşe yaramayan bir ürün ayağınıza sıkarken verdiği soğuk etki bir kaç saniye sonra yok oluyor.Herhangi bir kalıcılığ yok dolayısıyla kullanmaya gerek de yok
Avon 3 in 1 makyaj temizleyici--Bir başka beğenmediğim ürün,makyajı temizliyor ama ciltte inanılmaz yağlı bir his bırakıyor ve kokusu da hiç benlik değildi.Bir kaç kere kullanıldı ama sanırım bir daha kullanmayacağım
  H&M highlighter-- onun yazısı burda  tıktık .Bu ürünü aydınlatıcı olarak değil de belki de pudra yada fondoten ile karıştırıp özel bir gecede yüzümün biraz parıldamasını sağlayarak kullanabilirim diye düşündüm.
Signal white now diş macunu--Bu ürünü beğenmedim diyemem ama beğendim de diyemem dişimde ekstra bir beyazlık yapmadı ama renginin koyu mavi olması ve çok mentollü olmaması iyiydi.


       Fresh'n soft makyaj temizleme mendili--Bir hayal kırıklığı da bu mendil oldu sanrım içinden 5 defa ıslak mendil aldım sonrasında bir paktım pufff bütün nem gitmiş kuru mendil olmuş.Ki ağzını kapadığıma eminim olmadı sınıfta kaldı.

 *Beğendiklerim*
      Mendiva ıslak mendil--Bu ürünü A101 den almıştım ki ilk bitirdiğim paket de değil bu bazen fazla makyajımı temizledim bazen masama dökülen bir şeyi sildim hem ucuz hem de içi dolu dolu.Tekrar tekrar alıp kullanacağım bir ürün
Renu lens solüsyonu--Senelerdir kontakt lenslerim için kullandığım tek marka hassas gözler için ideal 
Yves Rocher papatyalı makyaj temizleyici jel--İşte bir başka bayıldığım ürün ben yıkayarak makyaj temizlemeyi daha çok seviyorum bu yüzden bu ürün tam benlikti ayrıca makyajı çıkarması,sonrasında nemlendirmesi,kokusu da çok başarılıydı.Bir iki yıkamalık içinde hala ürün var daha sonrasında tekrar aynısından alacağım.
Loreal Casting Sunkiss--Bu yaz bu üründen bol bol saçıma sürdüm saçımda herhangi bir yıpranma yapmadı.rengi de çok doğal açıldı.Seneye yaza tekrar alabileceğim bir ürün


  Gülşah aseton--Bu yaz başından bu zamana elimden bununla beraber iki asteon daha geçti biri   Parmex aseton diğeri ise Fresh n soft asetonsuz aseton.Parex hem kokusu hem de ojeleri çıkarması çok iyiydi tekrar alabileceğim bir marka,Fresh n soft tam bir hayal kırıklığıydı asetonsuz olmasının a
rtısı dışında kokusu ve çıkarması çok feciydi.Gülşah asetona gelirsek bence çıkarıcılığı başarılı ama sanki çabuk uçup biten bir üründü.  
 Palmolive Thermal Spa--Planet spaların diğer tanecikli duş jellerini sevmesem de bu düz duş jellerini çok sevdim.Kokusu köpürmesi çok hoşuma gitti.Yedekteki başka markaların ürünleri bittiğinde tekrar alabileceğim bir ürün
Sephora mud mask--Bu ürünü bir seneye yakındır kullanıyorum.İçinde bir iki kullanımlık hala var ama son kullandığımda kurduğunu görünce artık atarım diye düşündüm.Bence çok başarılı bir maskeydi içi dolu dolu olduğu için baya uzun süre gitti.Ürünün kullandıktan sonrası cildimi gerçekten temzilenmiş hissettim yıkadıktan sonra çok fazla gerginlik ve kuruluk yapmadı.Tekrar alırmıyım?Evet tabi ki maske olarak tekrar bu ürünü kullanmayı düşünüyorum.
Lapitak tırnak bakım kremi--Bu ürünün tırnaklarımı ne kadar güçlendirdiğini pek bilmiyorum ama ürünün yağlılık ve nemlendirmesi o kadar başarılı ki ben bu ürünü kütiküllerimi nemlendirip ittirmek için kullandım.Tekrar alırmıyım?neden olmasın?
Bitenler şimdilik bu kadar tekrar yeni bir postta görüşmek üzere.Sevgiler


Yorumlar

  1. Bayağı ürün biriktirmişsin :) Gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ..Gelsin gelsin inşallah.Sevgiler

      Sil
  2. Yves Rocher papatyalı temizleyici benim de yedeğimde şu an😊 İndirimde almıştım, beğenmenize çok sevindim, tereddütlü almıştım çünkü😊 Bayaca ürün bitmiş, darısı yenilerinin başına😊😊

    YanıtlaSil
  3. Ben çok memnun kaldım umarım siz de beğenirsiniz.Teşekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Wetnwild eyelinerı bu indirimde alıp alıp bıraktım bir kaç tane kalmıştı iyiki almamışım o zaman,ellerinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkürler evet çok başarısız eyelinerları.Sevgiler

      Sil
  5. Avon foot dan alayım diyordum şimdi vazgeçtim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa malesef çok gereksiz bir ürün verilen paraya yazık.Sevgilerr

      Sil
  6. Yves Rocher'ın papatyalı serisini uzun zamandır merak ediyorum.Bir ara alıp deneyeyim...

    YanıtlaSil
  7. Guzel bir yazi olmus ellerinize saglik e o zaman gelsin yeniler😊

    YanıtlaSil
  8. Guzel bir yazi olmus ellerinize saglik e o zaman gelsin yeniler😊

    YanıtlaSil
  9. Mega Liner alayım diyordum iyi ki almamışım. Eline sağlık yazın çok iyi oldu benim için <3

    YanıtlaSil
  10. Loreal Sunkissi bu yıl bende 1 tane bitirdim ve çok güzel açtı saçımı güneş görünce açılması daha fazla oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de saçlarım açık kahve olduğu için açılma bayağı bi belli oldu.Sevgiler

      Sil
  11. Bayağı ürün bitmiş, harika :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim