Sleek I-Divine | Oh So Special inceleme



              Herkese Merhaba,

      Umarım herkesin keyfi yerindedir.
      Bugün size  Sleek I-Divine Oh So Special far paletinin incelesini yapacağım.
      Sleek makeup,adını bir kaç senedir çok çok duyduğum,ama Türkiye'de Gratis'de yakın zamanda satılmaya başlanan İngiliz menşeili bir marka.Far paletini geçen ay bir çekilişte kazanmıştım.Bir kaç kere kullandıktan sonra inceleme yazısı yazayım dedim.
      Palette karışık olmak üzere yedi mat,beş tane de simli renk var.Palette pembeler,şampanya,kahve tonları hakim,bence her kozmetikseverin elinin altında bu palet olmalı,çünkü renkleri,her zevkten insanın ister gece,ister gündüz kullanabileceği cinsten.Paletin içinde ayrıca uzun çift taraflı aplikatör var ki bencde o da gayet kullanışlı.


       Gelelim tozutma meselesine,bir çok bloggerın Sleek palet incelemesinde değindiği bir konu.Tabi ki her Sleek palet çeşidinde durum farklı olabilir.Benim Oh So Special'da gördüğüm simlilerde biraz dağılmalar ve tozutmalar olduğuydu,ama matlarda çok sorun yaşamadım.Simlileri ıslatarak kullanınca daha verimli sonuç aldım.Bence pigmentasyonu da gayet başarılı ama pastel renkleri makyaj bazı kullanarak uygularsak renkler daha bir vurucu olur.
                                         
                                  Bunlar benim kolumdaki paletin renk swatchları
                                             
                                       
                                  Ve Sleek paletle yaptığım göz makyajları.


 Umarım incelemem faydalı olmuştur.Başka bir yazıda tekrar görüşmek üzere.

Yorumlar

  1. Sleek paletlere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki sonunda Türkiye'ye geldi değil mi?Sevgiler

      Sil
  2. En üst sol iki ve en üst sağ bu renklerle gölgeli makyaj ne yapılır be :) Güle güle kullan mavişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım..Evet evet güzel göz makyajı çıkabilir.Öpüldün

      Sil
  3. gözlerin inanılmaz güzel bakmalara doyulmuyor maşallah :) Sleek gelirg elmez ilk bakacağım palet bu, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy utandırdınız çok çok teşekkür ederim.Mutlaka gelire al tavsiye ederim.Sevgiler

      Sil
  4. Sleek paletler içinde en favorim oh so special kesinlikle...

    YanıtlaSil
  5. gözler harikaaaa😊😊 maşallah

    YanıtlaSil
  6. çok güzel renkler size de çok yakışmış, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim..Sevgilerr

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar, yeni takipcilerinizdenim :) Sleek markasindan hic far paletim yok ve güzel bir fikir oldu yaziniz tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldinizzzzz.Ürünü anlatabildeysem ne mutlu bana.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ELİNE SAĞLIK CANIM :) RENKLERİ BENİ BENDEN ALDI

    YanıtlaSil
  11. şansınız daim olsun, güle güle kullanın. bu paletin renkleri bir harika ama hakkını veremem diye henüz almıyorum :) güzel yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Aklınızda olsun güzel renkleri var çünkü..Sevgiler

      Sil
  12. Renk tonları bana çok güzel geldi Gratis'e gittiğimde bakmalıyım :) Musmutlu günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  13. Mutlaka göz at.Çok teşekkür ederim:sevgiler

    YanıtlaSil
  14. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  15. Renklerin güzelliği. Sabah sabah içim açıldı. SEvgiler

    YanıtlaSil
  16. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)