Yüz temizleme fırçaları



      Herkese Merhaba,
    Yazıma başlamadan önce bir kez daha ülkemizin başı sağolsun.Artık bu terör illeti bitsin,masum insanlar ölmesin istiyorum.Allahım sen hepimizi koru.Amin
   Gelelim yazımıza..
   Bu yazımda size yüz temizleme fırçalarından bahsedeceğim.
Yüz temizleme fırçası nedir?ne işe yarar?cilde zarar verir mi?Popüler markalar hangileri bu yazımda bulabilirsiniz.

       Yüz temizleme fırçası nedir?
  Gün içinde cildimizi pamukla ne kadar temizlediğimizi düşünsek de malesef bu tam bir temizlik olmuyor.Yüz temizleme fırçaları titreşim ve hareketli başlığı ile daha fazla bölgeye ulaşıyor.Gözenekleri daha derinden temizleyip kir ve yağdan arındırıyor.
       Herkes kullanabilir mi?Nasıl kullanılır?
  Cilt rahatsızlığı ve hassasiyeti olmayan herkes kullabilir.Ama önemli olan cildinize en uygun ürünü bulup.Kullanım sıklığını cildinize göre ayarlamanız.Çok sık kullanımda cildinizin yağ dengesini bozabilir ve cilt problemlerine sebep verebilirsiniz.Normal ciltlerde 2-3 günde bir daha hassas ciltlerde haftada bir kullanabilirsiniz.Her markanın kendi kullanım şeklini içinden  çıkan açıklama kağıtlarında rahatlıkla bulabilirsiniz.
       En popüler yüz temizleme fırçaları hangileri?
  Aşşağı yukarı cilt bakım ürünü çıkaran her markanın yüz temizleme fırçası da piyasada bulunmakta ama gelin yurtdışında ve Türkiye'de en çok ismi duyulan ürünlere göz atalım.
       Clarisonic Mia 2
  İlk çıkan markalardan ve en popüleri.Şarjla çalışıyor ve sonik titreşim dalgaları sayesinde cildi derinlemesine temizliyo.Sephora mağazalarından satın alabilirsiniz
       Foreo -Luna     
   Bu ürün diğerlerinden tasarım olarak daha farklı silikon yapıda ve tırtıklı bölümü sayesinde yaşlanma karşıtı özelliğe de sahip.Şarj edilerek kullanılıyor.Douglas mağazalarından satın alabilirsiniz.                 
       Clinique Sonic system
  Sonik titreşimler yayarak cildi temizliyor.Şarjla çalışıyor.Başlığının farklı tasarımı sayesinde yeşil kısım t bölgesini beyaz kısım ise yanak ve geniş alanları derinlemesine temizliyor.
      Braun-Braun face
    Braun face in en önemli özelliği içinde hassas ciltler için ekstra hassas,cildi ölü deriden arındıran peeling,nemlendirici uygulamak için ise sünger başlığı gibi değişik başlıklarının bulunması.Ayrıca ürün başlığının dönüş yönünü sağdan sola,soldan sağa da değiştirebilme özelliği mevcut.
    LR Health and beauty-Zeitgard Cleanising system
  Bu ürün ise yoğun titreşim ile cildi temizliyor ve fırçasında bulunan microsilver özelliği ile ekstra hijyen sağlıyor.
       
       Bunun dışında Arzum,Olay,Nivea,Avon,Silk'n Dual,Rival de Loop gibi pek çok markanın da cilt temizleme fırçası mevcut.
      Sevgiyle kalın,barış ve sevgi dolu günler..

Yorumlar

  1. Amin canım inşallah huzur dolu günler bizleri bekliyordur artık...
    Uzun zamandır yoksun fark ediliyor :) Merak etmiyor değilim bu makineleri ama bilemiyorum ben biraz sert peelingten hoşlanıyorum, sanki bunlar hafif hissedilmeyecek gibi geliyor bana kullanınca, yanılıyormuyum ki acaba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah artık böyle olaylar tekrar yaşamayız.Tatlım pek blogumla ilgilenemiyorum işlerimden ötürü zaman bulamıyorum uzun uzun yazmaya .İnstagram daha kolay geliyor.Fırsat buldukça işte bakınıyorum.Evet fırça kılları yumuşak ki cilde zarar vermesinler diye

      Sil
  2. İnşallah korkusuz günler gelir..

    Temizleme fırçalarını bilmiyordum sayenizde öğrendim, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. bende yakın zamanda gecen yıl aldıgım braun face fırcamı yazmayı dusunuyorum guzel bı anlatım olmus tesekkurler :) takıbe aldım beklerım :)

    YanıtlaSil
  4. Braun Face ve Arzum Bellissima'yı deneme şansı buldum.Foreo'yu da merak ediyorum ancak çok çok pahalı ...

    YanıtlaSil
  5. Braun Face ve Arzum Bellissima'yı deneme şansı buldum.Foreo'yu da merak ediyorum ancak çok çok pahalı ...

    YanıtlaSil
  6. Hiç heveslenipte almadım acaba temizlerken cildi hırplar mı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim