Woohoo box kutum



    Herkese Merhaba,
Umarım herkesin keyfi yerindedir.Aslında kutumun geldiğine bayağı oldu ama ben anca paylaşabiliyorum.Keyifsiz olduğum zamanlar genelde kendime hep hediye alırım işte böyle keyifsiz bir zamanda instagramda bir blogger arkadaşımın paylaşımına gördüm Woo Hoo box'ı bir deneyeyim dedim ve sipariş verdim.



     




     İki gün gibi kısa bir zamanda elime ulaştı.Açıp da içindeki miniş miniş şeyleri görünce çocuk gibi çok mutlu oldum.Kutumda daha çok sevimli kırtasiye ürünleri vardı.Koyunlu kalem,muz şeklinde silgi,hayvan ilüstrasyonlu post it ler,kalem kutu,üzerinde makyaj malzemeleri olan bir kahve kupası,baykuşlu mandal,oreo şeklinde küpe,donut şeklinde anahtarlık, makaron şeklinde lip balm  ve bir de köpek şeklinde kulaklık kablosu toparlayıcı vardı.İçine bir de baykuş resimli günlük notlarımızı almamız için kağıtlar vardı.

 


Kısacası ben bu kutuyu çok sevdim ve diğer aylarda da almayı düşünebilirim.Eğer sizin de hoşunuza gittiyse woohoobox linkini tıklayarak 1 aylık,3 aylık,6 aylık ve 12 aylık üyeliklerle bu kutuya abone olabilirsiniz.Benden şimdilik bu kadar.Sevgiyle,sağlıkla,huzurla kalın

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel bir kutuymuş :) İçinden çıkanlara bayıldım :) Böyle arada bir bu kutulardan alıp kendimizi şımartmak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok cici bir kutuymuş. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Kutuyu gördüm vlogger, bloggerların bazılarında ama nedense beni o kadar heyecanlandırmadı. Minnoş kutu sanki 10-14 yaş aralığındaki kızlara hediye olarak verilse daha mutlu olurlar diye düşündüm. Hediye fikri olarak kullanılabilir :) Güle güle kullanın :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/
    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Evet içimizdeki minik kızlara göre tam kutu ama dediğiniz gibi hediye de edilebilinir.Yorum için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı hediyeler, güle güle kullanın :)
    Blogunuzu takibe aldım, isterseniz bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz bloguma :D tabii ki ziyarete geleceğim ben de ..Sevgilerr

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim