Karışık cumartesi alışverişim

Leda Koton'da takıları çekerken

      Herkese merhaba,
   Geçtiğimiz cumartesi Beylikdüzü'ndeki Marmara Forum alışveriş merkezine gittim.Daha önce gitmemiştim ilk deneyim olarak söyleyebilirim ki çok güzel bir alışveriş merkezi.Büyük ve içi çok ferah.Büyük olduğu için her tür mağaza da bulunuyor.H&M,Koton ve Gratis'ten sizlere fotoğraf da çektim.Koton'da,Tantitoni'de hala süper indirimler vardı H&M'in yeni makyaj bölümü süper olmuş,ürünler değişmişti.Rossmann mağazasını uzun zamandır merak ediyordum.Şansa o alışveriş merkezinde vardı oraya göz atma ve alışveriş yapma fırsatı da yakaladım.
   Ve gelelim neler aldığıma H&M'den penye bir atlet ve bir şort aldım bunları daha çok gece yada ev içinde giymeyi planlıyorum.Ablama,bana ve yeğenime birer tane minik ojelerden aldım.
H&M'in yeni koleksiyonu
H&M'den aldığım giysiler
  İkinci durağım Bath&Body Works oldu mağazadaki ürünler o kadar cıvıl cıvıldı ki hepsinden almak istedim.Tabi kii öyle birşey olmadı.Çanta boyu antibakteriyel jel aldım ki aslında onun anahtarlık gibi bir aparatı da vardı çok hoşuma gitmişti ama barkod problemi nedeni ile o an alım yapamadım.
   Bundan bir hafta önce Gratis'ten sms almıştım Gratis kartımla gidince bana bir adet Duru duş jeli hediyelerinin olduğunu yazmışlardı bu sebeple Gratis'e de girdim.Cettua Clean and Simple Facial mask ve Essence'in yeni çıkan Nauti Girl serisinin nail stickerından aldım.Nauti Girl serisini de inceleme fırsatım oldu ojelerine ve rujlarına ekstra bayıldım.Tam bir yaz serisi.
Essence'in yeni koleksiyonu
Benim Gratis'ten aldıklarım
The Balm'ın yeni çıkan paleti bantlıydı açamadım sizler için sadece kapağını çekebildim
   Uzunca  zamandır bir çok insandan duyduğum ama çevre semtlerde bulamadığım için bir türlü gidemediğim Rossmann bir diğer alşveriş yaptığım mağaza oldu.Loreal sun kiss'in methini bloggerlardan duymuştum indirimde de görünce bir tane ondan attım sepete.Loreal'in kullandığım  göz makyajı temizleyicisi azalınca bu sefer de Garnier'inkini deneyeyim dedim ve bir tane de ondan aldım.Artık az rastladığım string çamaşırlar için yaprak pedlerinden de bir tane aldım.Rossman'ı beğendim mi?Bence fena değil büyük Migros marketlerin küçültülmüş hali gibi herşey var.
    Alışverişim bitti ama bir keyif kahvesi içmeden de eve dönmek istemedim.
                                                                                                Sevgiler










Yorumlar

  1. Alisverisi delisi biri olarak alisveris yazilarini okumaya bayiliyorum guzel gunlerde kullan hepsini

    YanıtlaSil
  2. bu lorealin saç açıcısını çok merak ediyorum ve alıcam =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de baya merak ediyordum inşallah memnun kalırım..sevgiler

      Sil
  3. Güle güle kullanın :) Blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler. http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Hepsini gule gule kulan harikalar hele sondaki turk kahvesi oh miss:)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim şekerim..Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Rosman ve H&M sevdalısıyım malesef yaşadığım şehirde yok bu mağazalar ... kotonun takıları gerçekten çok güzel oluyor , güle güle kullan :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Umarım en yakın zamanda açılır orada da ..Teşekkür ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. merhabaa teşekkür ederim uğrayacağım.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Jele ba-yıl-dım! Güle güle kullanın ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)