Tatil alışverişim II

     
        Herkese merhaba, 
   Alışverişimin ikinci bölümü internetten sipariş verdiğim ürünlerden oluşuyordu.Bronzlaştırıcı yağ almıştım ama koruyuculu güneş kremim olmadığı için Nivea sun 20 faktörlü nemlendirici güneş spreyi,uzun zamandır denemek istediğim güneş sonrası için Avene eau thermale spring water ve eşimin isteği üzerine yine güneş sonrasında aşırı kızarmada cildi nemlendirmek ve rahatlatmak için Bepanthol body lotion aldım.Bu ürünleri eczanemizde.com'dan sipariş ettim.İlk defa alışveriş yaptığım sitede siparişim sorunsuz çabucak geldi ama paketleme birazcık baştan savmaydı,güneş kreminde azıcık akma olmuştu.Ama genel olarak memnun kaldığımı söyleyebilirim.
 





      Bir başka internet alışverişimi de Markafoni'den yaptım.İndirimde olan çok şeker kırmızı beyaz puantiyeli bir bikini ve tasarımını çok beğendiğim Chicci marka küpe aldım.Trendyol'dan da bir elbise almıştım ama bana biraz dar olunca onu direk ablama verdim.


      Sanırım bu kadar alışverişten sonra uzun süre birşey almayacağım.Kullandığım ürünlerle ilgili yorumlarımı tabi ki tatil dönüşü sizlerle paylaşacağım.Eğer son anda üşenmezsem haftasonu bir de 'tatil valizi' yazım olacak.Sevgiler..

Yorumlar

  1. güle güle kullan küpeler harikaymış...

    YanıtlaSil
  2. bikini çok hoş :)


    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Küpelere BAYILDIMM :))

    http://gozdebirkardesler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel canım güle güle eskitt ,:)

    YanıtlaSil
  5. Küpeler olaymis:-)güle güle kullan canım adresi keşif etkinliğinden aldım hemen takip listeme ekledim:-)beni takip edersen çok mutlu olurum:-) yazıları'nın devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şekerim ...Ben de ziyaretine geleceğim.Sevgiler

      Sil
  6. küpelere bayıdım
    paylaşımlarınız cokgüzel takipteyim artık :)

    www.tesetturnotlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim