Tatil alışverişim I


     Herkese merhaba,
  Umarım herkes iyidir ben son bir haftadır nezle ile cebelleşiyorum.Önce geçer gibi olmuştu yazlıkta denize girince tekrar çoğaldı.Sıcak havada öksürük tıksırık da hiç çekilmiyor.Ama bu beni alışveriş yapmaktan geri koyabilirmi?Asla
  Hazır İstanbul Anadolu yakasına geçmişken bu sefer Kadıköy Bahariye'de biraz gezmek istedim.Hem Bağdat caddesine göre daha uygun hem de markalı markasız her keseye uygun ürün bulmak daha kolay.Ben sadece alışveriş yaptığım mağazaları anlattım ama bir çok girip çıktığım mağaza ve denediğim şeyler oldu.
   Defacto ilk uğradığım mağaza oldu ki indirim de vardı.Eşime atlet şeklinde bir bluz,kendime yırtmaç kısımları dantelli mavi bir şort ve hasırdan plaj çantası aldım toplam 73 tl tuttu.Temmuz-Ağustos arasında 50 tl'lik yapacağım alışverişe 20 tl de hediye çeki verdiler.
  Bir sonraki durak Penti oldu.Şu ara Penti'de de %50 indirim var.Ben farklı renklerde alt üst üçgen bikini aldım ama indirim sebebi ile bedenlerde sıkıntı vardı,ihtiyacı olan elini çabuk tutsun derim.Alt ve üste ayrı ayrı 19.50 tl verdim. 
   Bir diğer indirimli mağaza da Yves Rocher'du.Makyaj temizleyicim geçtiğimiz günlerde bitmişti,indirim olduğunu görünce bu sefer de Yves Rocher'unkini deneyeyim dedim.Satıcı bayan bana Pure Calmille cleansing gel'i önerdi.Bir de Böğürtlenli çanta boyu parfüm aldım.33tl de onlar tuttu.



   Yaz aylarında güneş altında çok durduğumda göğüs ve göbek kısmımda güneş alerjisi olur,pıtırpıtır dışarı verir ve kaşınır.Bu nedenle önceden önlemimi alıp eczaneden Fenistil jel aldım.Eczacı bayan bir de bana Tabia marka Kantaron yağı verdi cilt yanıklarına,kızarıklıklara ve ciltle ilgili bir çok şeye iyi geliyor ve rahatlatıyormuş.
   Bunlar alışverişin sokak kısmıydı bir de kargodan gelenler var ki onlar da daha sonraki yazımda olacak.Sevgiler
 
 
 

Yorumlar

  1. Şortuna ve bikinine cidden bayıldım.Çok güzel bir yazı olmuş :) Bu da benim sayfam bakarsanız sevinirim http://sonsuzlugunotesindenbirblog.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim