Pronail express pedikür seti


     Herkese Merhaba,
   Bütün bir sene çorapların içinde yatan ayaklarımız,yaz aylarında kadınların en dikkat çekici yeri olup çıkıyor.Eğer pedikür için güzellik salonu ya da kuaföre gidiyorsanız sorun yok.Ama evde kendi kendime yapayım derseniz Pronail keratinli express pedikür size yardımcı olacak bir set.
   
     Pronail'i instagramda takip ettiğim bazı blogger arkaşlarda görmüştüm ama herhangi bir yerde rastlamamıştım.Aslında manikür pedikür yaptıran biri değilim.Hatta etlerimi genelde banyodan sonra ittiririm ama dün Migros'da alışveriş yaparken hem manikür,hem pedikür seti gözüme çarptı.Ben de bi deneyeyim dedim ve pedikür setini aldım.
   Marka,güzellik salonlarında yapılan manikür pedikür bakımının evde bu tek kullanımlık kitlerle 9 dk'da yapabilmeyi vaad ediyor.Fiyatı 9.90 tl.Paketin içinde,bir adet kağıt törpü,etleri itmek için portakal çubuğu,ojenin bulaşmaması için parmak ayracı,pedikür terliği,tek kullanımlık havlu ve keratinli kremli çorap.



    Önce törpüsü ile tırnaklarıma şekil verdim ardndan ayaklarımı duş jeli ile yıkadım kuruladıktan sonra çorapları ayağıma geçirdim.Ve 7 dk havluya sarıp bekledim.7Çorap,içinde keskin kokulu bir kremin olduğu naylon poşetimsi birşey.7 dk sonra çorabı çıkardım,kremler üzerindeyken yumuşayan etleri portakal çubuğu ile ittirdim.Kalan kremi de bütün ayağıma yedirdim.
   Peki işe yaradı mı?Bence fena değil ayaklarım ve özellikle topuklarım yumuşacık oldu.Keratin etkisi bir sefer deneme ile anlaşılmayacağı için onun etkisi hakkında yorum yapamayacağım.Ama kendi evimde ayaklarımı şampuanlı su ile yumuşatıp Vaseline sürüp törpü ile de etlerimi ittirebilirdim.Yani bu ürün olsa da olur olmasa da olur bir ürün benm için.Bir daha alırmıyım belki arada neden olmasın.Sevgiler 




Yorumlar

  1. Blogta güzel bir etkinliğe davet ettim seni, cevaplarını çok merak ediyorum.
    http://www.ailecekgezilecek.com/2015/07/hakkmda-bilmediginiz-1-1-sey.html

    Bir de böyle ürünler benim hep ilgimi çekse de, klasik yönteme dönmeden edemiyorum ben^^

    YanıtlaSil
  2. Pratik bir urunmus ama anladigim kadari ile cok da etkili degil yine de guzel denenebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle bence evdeki imkanlarla da pekala buna benzer bir bakım yapılabilinir

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim