Hediyeleşelim mi?



    Herkese Merhaba,
Öncelikle tüm blogger arkadaşlarımın Şeker bayramı kutlu olsun..Umarım şeker tadında bir bayram geçirirsiniz.
 
  Şimdi gelelim asıl konumuza.Daha önce bir iki çekiliş denemem olmuştu ve sonuncuda epeyi hüsrana uğramıştım.Hüsrana uğradığım konu tabi ki çekiliş sayfalarıydı.Ve bir daha çekiliş yapmamaya karar verdim.
   Bu sefer şöyle bir fikrim var gerçek blooger sahibi sizler,yazımın altına yorum bırakırsanız ayın 31'inde bir çekiliş yapıp sizleri eşleştireceğim.Mail yolu ile birbirimizle tanışıp hediyeleri yollayacağız.Eşleşen arkadaşlar mail yolu ile ürün ve kargo konusunda birbirleri ile anlaşabilirler de..
     Etkinlik temamıza gelirsek şu an bulunduğumuz mevsim olan 'Yaz'.Çekiliş paylaşan bloggerlar dışında her blooger yazarı etkinliğe katılabilir.Hediyelerde eşitlik olması için birbirimize 20 tl'nin altında ürün göndermeyeceğiz.Etkinliğe katılmanızın tek şartı beni takip ediyor olmanız ve google + çevrelerinize eklemeniz.Ayrıca mecburi değil ama blogunuzda instagramınızda ve google+ da paylaşırsanız sevinirim.
      O zaman şimdi ne yapıyoruz aşağıya yorum kısmına
      İsim Soyad 
      Blog adresiniz
      Google+ dan yeni takip ediyorsanız nickinizi yazıp etkinliğimize katılabilirsiniz.Sevgilerrrr
   

Yorumlar

  1. Canım bol katılımı olur umarım.Ne yazık ki katılamıyorum bayramdan sonra tatile çıkacağım için aktif olamıycam ancak paylaşıp destek olmak isterim.Düşüncen çok güzel ama, böyle etkinlikleri seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben katilmak isterim. Kadriye Koba. Www.bizkimizkadiniz.blogspot.com.tr
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Morale ihtiyacım olan şu günlerde bende katılmak isterim. google plusta paylaşacağım. Öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy inşallah biraz olsa da keyiflendirir.Sevgiler

      Sil
  4. Evet hediyeleşelimmmm :) Bende varım instagrama da at canım repost edeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım İnstagramda var zaten yazdım oraya da :D

      Sil
  5. Çok güzel bi düşünce olmuş bende varım tatlım katılıyorum bana da çok iyi gelir valla :))
    https://pembedunyamm42.blogspot.com.tr
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. ben de üzülüyodum az katılım oluyor diye ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu canım ben her zaman yanındayım :)

      Sil
    2. Olur mu canım ben her zaman yanındayım :)

      Sil
  7. katılmayı çok istiyordum ama tatile çıkıyorum kuzum inşallah sonraki etkinliklerde :) görüşürüz

    YanıtlaSil
  8. canım bende burdayım ....
    blog adresim
    http://soslubadem.blogspot.com.tr
    mail adresim ise soslubadem@gmail.com

    sevgiler .....

    YanıtlaSil
  9. Harika bir etkinlik olmuş canım çok tebrik ederim. Ama ben şu an misafir olarak kendi şehrimin dışında bir yerdeyim. Ne zaman döneceğim de tam olarak belli değil. Tarihi birazcık uzatabilme ihtimalin varsa gerçekten katılmak isterdim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7sine kadar dönermisin acaba eğer dönersen 7sine kadar uzatayım

      Sil
  10. Tatlım sonuçlar belli oldu mi ya da nasıl öğrencez kimin kime çıktığını :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekerim yukarda birisi uzatabilirmisin yazmış diye uzatayım dedim ama o kişiden de ses çıkmadı bugün de durayım dedim isimleri tek tek yazıp çekip çiftleri ben belirleyeceğim yarın blogumda yazıcam ...

      Sil
    2. Aaa! Ben mailden yanıtlamıştım buraya çıkmamış. Ses çıktı benden. Hemen yazdım hatta. 13 ünde dönüşüm belli oldu, eşleştirmelere değilse bile ürün gönderim tarihlerine yetişebilir miyim? Eğer yetişirse katılmak isterim dedim.
      Ben de cevap bekliyodum. İyi ki bu yazışmayı gördüm mailde de anladım durumu :)

      Sil
    3. o zaman tamamdır 7sine kadar uzatıyorum herkesin anlayacağını düşünüyorum sonrasında eşleşeceğiniz kişi ile anlaşır ona göre tarih belirlersiniz.

      Sil
  11. Kahve Yanı olarak katılıyorum
    kahveyanimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim