Fresh'n soft paketim


     Herkese Merhaba,
 Üç gün önce evde yokken bana Fresh'n Soft'tan denemem için bir paket gelmiş.Dün de eve döner dönmez sabırsızlıkla paketi açtım.Dolu dolu bir paket gönderdikleri için kendilerine çok teşekkür ederim.Önce Fresh'n softu biraz tanıyalım sonra da gönderdikleri ürünlere göz atalım.
 
    İlk 1992 yılında kurulan Fresh'n Soft'un bebek bakımı,kişisel bakım ve günlük bakım kategorilerinde ürünleri bulunmaktadır.Ayrıca Türkiye'nin ilk ıslak mendil üreticisi tarafından piyasaya sunulmaktadır.Yani tamamı ile yerli malıdır.
    Denemem için gönderdikleri ürünlere gelirsek
 *Kulak çubuğu
 *Makyaj çubuğu (ki özellikle ben eyeliner ve far düzeltmek için makyaj çubuklarından çokça kullanıyorum)
 *Makyaj temizleme pedi
 *Aloe veralı ve papatya özlü iki adet makyaj temizleme mendili
 *Asetonsuz oje çıkarıcı (asetonun tırnaklara verdiği zararı düşünününce böyle bir ürün kullanacak olmam çok hoşuma gitti.En kısa zamanda mutlaka deneyeceğim)
 *Kol altı terlemesini engelleyici ter emici ped (bu da ilgimi fazlası ile çeken başka bir ürün oldu.Özellikle yaz aylarında olmamız bu ürünü denemem için ideal bir fırsat)
   Ürünleri denemek isterseniz marketlerde kolaylıkla bulabilirsiniz.Ayrıca ben de kullandıkça yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.
  Sevgiler





Yorumlar

  1. güle güle kullan canım
    blog:senbenvehayatblogspot.com
    instgram:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  2. www.bysimsar.com - blogcuların yeni sosyal veritababınında yerinizi alın ;)

    YanıtlaSil
  3. iadeyi ziyarete geldim blogun çok cici takipteyimmm :)

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullan, gratisi watsonsu bırakıp yeni bişeyler denemek lazım aslında, alışkanlıktan memnuniyete bakmadan devam ediyorum pamuk stoklamaya^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede.. Gratis Watsons da sayemizde zengin oldu aslında.Sevgiler

      Sil
  5. Merhaba. Sizi takibe aldım bana da bekliyorum :) http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim