Sıla makyajı



      Herkese merhaba,
  Sevgili arkadaşım Hilal'cim (blogu) benden iki seferdir Sıla makyajı yapıp yayınlamamı istedi.Kendisi beni ona benzetmiş ki ahh nerdee nerdeee :D Herneyse ben de onu kırmak istemediğim için epeyi uğraştıktan sonra makyajımı yapıp fotoğraflarımı çektim.
  Evet epeyi uğraştım çünkü zordu ben makyöz olmadığım için amatör olarak makyaj yaptığım için ünlü birinin makyaj tarzını denemek hiç kolay değilmiş.Makyajdan önce Google'da yüzlerce Sıla fotoğrafı inceledim ve aşağıdaki iki fotoğrafın karışımı bişeyler yapmaya çalıştım

  
      Nasıl bir uygulama yaptığımıza gelirsek fondoten uygulamamdan sonra yüzümü kontürledim.Sılanın çok sert ve karakteristik yüz hatları var benim yüzüm daha yuvarlak olduğu için şakaklarımdan yanaklarıma kadar Bahama mama bronzer sürdüm.Aynı ürünü kavisli burnum daha düz görünsün diye burnumun yanlarına gölge vermekte de kullandım.Yanağıma ise The Balm'ın İnstain Toile pudrasını sürdüm.
    Sıla'nın koyu ve kalın kaşları var ben de kaşlarımı doldurmak için Wet n wild'ın brow kitini kullandım.Göz makyajımda ise uzun kuyruklu eyeliner ve Nude tude paletinden far olarak sexy ve sleek'i seçtim.Genelde koyu renk rujlar tercih ettiği için de makyajımı Avon'un Perfect Kiss serisinden kırmızı tonlarda bir rujla tamamlamak istedim.
   Gelelim sizin yorumlarınıza olmuş mu sizce?Ne dersiniz.Umarım beğenmişsinizdir..Sevgiler



Yorumlar

  1. Harika harika harikaaa :) Sonucun böyle muhteşem olacağını bildiğim için ısrarcıydım ellerine emeğine sağlık ben çok yakıştırdım bu tarzı zaten eyeliner kadınısın bence sen kiminde tuhaf durur göz yapısı kaldırmaz ama sende harika ötesi durmuş çok beğendim :) Beni kırmadığın için de ayrıca teşekkür ederim canımsın :) ♡♥♡

    YanıtlaSil
  2. Ayy oleyyy çok sevindim.Çok sağol canım.Gönül videolu koymak isterdi ama o bambaşka bir uğraş.

    YanıtlaSil
  3. Sen sıladan daha güzelsin canım çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  4. Sen sıladan daha güzelsin canım çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy çok teşekkürlerr.O senin yüreğinin güzel görmesi :D

      Sil
  5. Maşallah canım gözlerin çok güzel kendin de çok güzelsin makyaj çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  6. Onların yaptığı bakımı sen yapsaydin ondan ne kadar güzel olduğunu anlayabilirdin canım. Çok tatlı sin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok mersiii.Utandırdın ..sağolasın

      Sil
  7. The handbags come in all sizes, shapes, materials and colors. King Size Male Enhancement The prices of the handbags vary according to their materials.Wow Im frustrated. Im not calling you out though, really I think its everyone else that is responsible.I had this website saved a while ago but my notebook crashed. I have since gotten a new one and it took me a while to locate this! I also in fact like the design though.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/




    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim