Düğün mevsimi


    Merhaba
  Eminim her gelin, düğün gününde mükemmel görünmek ister.O büyük günde kusursuz olmak için ilk yapmanız gereken kendinize uygun gelinliği seçmek olmalı,peki acaba vücut tipinize göre nasıl bir gelinlik seçmelisiniz.Ve gelinlik dosyasını açıyorum.
   - Kısa boylular
A kesim gelinlikler tam size göre.Ama illa kabarık istiyorum diyorsanız kalçaya kadar düz kalçadan sonra kabaran modeller beden boyunuzu daha uzun gösterecektir.Eğer askılı gelinlik düşünüyorsanız mutlaka ince askılı tercih edin.Ayakkabıda ise o gün hem uzun görünmek hem de rahat etmek için platformlu yada dolgulu ayakkabıları tercih etmelisiniz.

   - Büyük göğüslüler
V yaka ve atelet  kesim beden gelinlik modelleri tam size göre.Ayrıca göğüs bölgesine işlemeden kaçınmalısınız.Etek kısmında ise kabarık modeller yerine düz kesimleri tercih etmeniz gerekir.


  -Geniş kalçalılar
Eğer geniş kalçalarınız var ama üst bedeniniz zayıf ve darsa dikkati gelinliğin üst kısmına çekecek şekilde seçmelisiniz.Gelinliğin etek kısmında ise çan modeli size göre


   -Kilolular
Hiç işlemesi olmayan yada az işlemeli modeller tercih etmeliler,etek kısmı uçuşan kumaştan yada şifondan olmalıdır.Üst kısımda ise dekolteden kaçınmalı ve daha kapalı modelleri tercih edilmeli.


 






     -Atletik vücutlular
Bu tarz fiziğe sahip olanlar boyundan bağlı modeller dışında her tür gelinliği kullanabilir.Sırt dekoltesi de bu vücuttaki bayanlar için birebirdir.

Yorumlar

  1. Merhaba ! Blogumda `Bloglar arasi dayanisma etkinligi` ni baslattim. Katiliminiz, ben ve benim gibi arkadaslar icin cok onemli. Davetimi kabul edersen cok sevinirim. Sevgiler izmirleydisi :)

    YanıtlaSil
  2. Tam da düğün zamanı gelirken ne güzel bir yazı olmuş böyle

    YanıtlaSil
  3. Selam
    Ben de sana geldim. Benim de gelinlik seçimim görür görmez "işte bu " şeklinde olmuştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin şekerimm :D Evet binlerce fotoğraf baktıktan sonra önemli olan gelinlik bakmaya gittiğinde işte bu demek sanırım.

      Sil
  4. Gelinlik seçimine bayıldım canım. Bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Güzel yazı emeğine sağlık :)
    Bu arada takipteyim banada beklerim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de takibe aldım sevgiler

      Sil
  6. Bekarlar için yol gösterici bir yazı olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogunu etkinlikte keşfettim ve takibe aldım. Bende seni bloguma bekliyorum :)

    www.baeutybygizz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Merhaba , ben de blog keşif etkinliğinden geliyorum :) Böyle gelinliklerle karşılaşmak çok iyi oldu :)
    Takipçiniz oldum , sizi de bana beklerim :)
    dusesingunlugu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar ben de blog keşif etkinliğinden geldim ve gfc ten de takibe aldım :) Seni de beklerim www.aylindensevgilerle.com

    Ayrıca çok güzel bir yazı olmuşayrıntılı ve bilgilendirici. Evleneceğim zaman gelinlik seçimimde dikkat edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazımın yararlı olmasına sevindim..ben de uğrayacağım sevgiler

      Sil
  10. Düğün fotoğraflarına bayıldım canım ömür boyu mutlu olun... :)
    Takipçin oldum tatlım, kahve yanı makyaj bloguma beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok teşekkür ederimm.Ziyaretine geleceğim.Sevgiler

      Sil
  11. Merhaba,blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim.Bana da beklerim

    http://pembelimakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. I found it handy. Kind regards !!I want to thnx for the efforts you have put in writing this blog post. I am hoping the same
    CogniQ high-grade blogpost from you in the upcoming as well. In fact your creative writing skill has inspired me to get my own blog now. Really the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a good example of it.http://www.healthcaresdiscussion.com/is-cogniq-scam-or-fake/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim