Bir tutam alışveriş


   Herkese merhaba,
  Umarım herkesin sağlığı keyfi yerindedir.Sizlerle bugün geçen hafta yaptığım minik bir alışverişi paylaşacağım.
  İstanbul'da Bakırköy bana alışveriş yapmam için en yakın merkez.Geçen hafta aslında yazlık bir kaç parça giysi almak için ablam ile Bakırköy'ün yolunu tuttuk.Alışverişi çok severim ama şu kabinde bir sürü kıyafet giyip çıkardıktan sonra bir tanesinin bile istediğim gibi olmamasına sinir oluyorum.O gün de mayolar,pantolonlar,tshirtler neler neler denedim ama iki tane tshirt aldım sadece.
 
    Tshirtlerimi LcWaikiki'den aldım biri kolsuz diğeri kısa kollu,ikisinin de arkasında pencereleri var ve ikisi de 19,90 tl idi.Ordan Tshirtleri aldıktan sonra  Gratis'e doğru yol aldım.
   Geçen hafta Gratis'te bazı markalarda %40 indirim vardı.Ben  The Balm ürünlerini hep böyle büyük indirim girdiğinde alıyorum.Bu sefer de çoook duyduğum ve almayı istediğim Balm Shelter renkli nemlendiriciyi aldım.Ürünü kullanma fırsatım da oldu (bakınız 'yaz makyajı nasıl olmalı' postum) ve ben çok memnun kaldım. Kapatıcılığı güzel ve ciltte çok doğal duruyor.Aşşağıda elimdeki uygulamayı da görebilirsiniz.Balmshelter yazan ürünü uyguladığım elim.


Makyaj pamuklarım epeyi azalmıştı kullanıp çok memnun kaldığımdan Yine Benri markasını tercih ettim ama bu sefer kare olanlardan aldım. Yine kullanıp çok beğendiğim Hask'ın macadamia oil saç bakım kremi ve yanına methini çok duyduğum Keratin Protein saç bakım kreminden aldım.Macadamia oil ile tanışmadıysanız şiddetle denemenizi tavsiye ediyorum.
Ve bir alışveriş de bu cicilerin çekmecelerde yerini alması ile sonlanmış oldu.Tekrar görüşmek üzere.Sevgiler

Yorumlar

  1. Oh ne iyi olmus havalar ısınırken Balm Shelter ne iyi gider :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de son anda duymuştum indirimi kaçırdım maalesef :( Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühh kaçmış desene işallah bi dahakine.Çok teşekkürler

      Sil
  3. Bayrama kadar elimdekiler biter buna baslarim merak ediyorum bb kremi, guzel gunlerde kullan^^

    YanıtlaSil
  4. paylaşımlarınızı merakla takip ediyoruz

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi cok cok guzeller hepsini guze gunlerinde kullan! Az once yorum atmistim ama malesef yayinlanmamis izleyicilerimi bulamamistim telefonlar malum simdi buldum hemen takipcin oldum seni de benim bloguma bekliyorum:) ayrica balm shelter kullanmayi ben de cok istiyorum ama malesef mumkun degil renkleri asla beni uymuyor ne sursem koyu cok nadir kendime gore birseyler bulaniliyorum herkesin bu kadar bayildigi urunu kullanamamak malesef hic hos degil

    YanıtlaSil
  7. Merhaba teşekkür ederim evet silinmiş ama ben silmedim sanırım başka bir sıkıntı olmuş.Balm shelterın cildine uygun renginin olmamasına çok üzüldüm en açık rengi de mi olmuyor?Teşekkürler takip ve yorum için ben de ziyaretine geleceğim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Big thumb up for this post!After study few of the articles on your web site today
    Black Label No , and I really like your way of blogging. I tag it to my bookmark internet site list and will be checking back soon. Pls visit my internet site also and let me know your thought.http://www.healthsupreviews.com/black-label-no/


    YanıtlaSil
  9. We’ve all wasted cash on Eco Slim Ervaringen masters, AB rollers, and alternative weight loss gadgets that did nothing more than empty our wallets, and collect dirt beneath our beds. Don’t fall for gadgets and gimmicks, however don’t skimp on shopping for the tools you will want to form your Eco Slim weight loss permanent. If you love to listen to music while you walk, purchase a smart moveable stereo and invest in some tunes that will keep you motivated. See more: http://maxrobustxtreme.nl/eco-slim-ervaringen/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim