Flormar alışverişim


      Herkese Merhaba,
Geçen haftasonu Flormarın internet sitesinde 20 tl alışverişe kargo bedavaydı ve bir çok üründe de indirim vardı.Flormar'ın makyaj ürünlerini çok kullanmadığım için bu fırsatı değerlendirmek istedim.Kargom gayet çabuk geldi.Ürünler kutuda olduğu halde yine de tek  tek beyaz plastik silikonlu kağıtlara sarılmıştı.Ayrıca kutunun içinde hediye olarak bir adet oje ve bir adet krem numune vardı.
   Neler aldığıma gelirsek


     Malum yaz yaklaşıyor biraz neon ve canlı renkler tercih ettim.İki adet tekli far aldım 'Orange Crush' ve 'Real Fuchsia'  elimde deneyince renk pigmentasyonlarını gayet başarılı buldum.Fotoğraftaki renkler makyaj bazsız direk elime kullandığım renklerdir.Eminim  far bazıyla daha da canlı görüneceklerdir.Tanesi 4,25 TL
  Daha önceki postlarımda da yazmıştım ben renkli maskaraları çok seviyorum.Bulduğum zaman da hemen alıyorum.Flormar'da da Crazy Look Mascara 'Yellow'u görünce hemen almak istedim.Kirpiklerde baya baya sarı duruyorlar.Günlük olmasa da özel günlerde yada gece çıkmalarında kullanmaya uygun.Fiyatı:4,87 TL

   Allık paletleri,pudralar,aydınlatıcılar derken bir yere giderken bu kadar ürünü taşımak çok zorlaşıyor bu sebeple çantaya atmalık pratik bir ürün istiyordum ki onu da Flormar'da gördüm.'Deluxe Multi Effect Powder' İçinde parça parça aydınlatıcı,allık ve bronzer var.Fiyatı:7,09 TL

 










    
   Ve son cicimiz de tırnak stickerı ki en bol kullandığım güzellik ürünlerinden birisidir tırnak süsleri :D Fiyatı:2,12 TL
   Flormar'ın ürünleri inanılmaz uygun kullandıkça ne kadar başarılı olduklarını da sizinle paylaşacağım.Bu arada Instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın ürünlerle yapılmış makyajlarımı orada paylaşıyorum.
   Herkese İyi haftasonları

Yorumlar

  1. Owww maskara ve göz farlarıyla bir makyaj postu da istiyoruz Ledacımmm :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel şeyler almışsın canım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Flormarın çok işlevli pudrasını çantamdan ayırmıyorum çok beğendim bir ürün :) Güle güle kullanın :) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)