Sayfalar

20 Nisan 2015 Pazartesi

Sephora gülen ciltler festivali



       Herkese merhaba,

 7-25 Nisan arası Sephora 'Mutlu Ciltler Festivali' kapsamında belirli günlerde belirli alışveriş merkezlerinde cilt analizi ve cilt bakımı vardı.Ben de bana yakın olan Aqua Florya alışveriş merkezindeki Sephora için randevu aldım ve bir arkadaşımla gittim.İkimize de  farklı uzmanlar baktı.Yüzümüze bi alet tutarak cildimize baktılar.
   Cildimin durumu neyse ki çok fena değilmiş.Gözeneklerde genişleme varmış,biraz lekeler varmış mutlaka güneş kremi sürüp dışarı çıkmam gerekiyormuş.Birkaç ürün önerdiler bana ama ücretleri epeyi fazlaydı ben de daha uyygun ücretli birşeyler istedim (giderseniz aklınızda olsun bir şey almadan bırakamayacaklar sizi:) )Sephora marka killi maske ve yine Sephora marka günlük krem aldım.Clinique marka kaz ayaklarım için göz çevresi krem de vermek istiyordu ama fiyat fazlaca geldiği için almadım. O da sağolsun ürünleri aldıktan sonra bana beş adet Yves Saint Laurent serum numunesi verdi.Numune kaplarında ürünleri görünce ben cildime orada bakım da  yapacaklar diye bekliyordum ama onu da yapmadılar.

       
     Yani aslında iki dklık cilt analizi bahane ürünü satışı yapmak şahane :D


       Sephora'dan aldığım ürünlere gelirsek,yeni kullanmaya başladım yorumumu ilerki haftalarda paylaşacağım.  Bu seferlik bu kadar SEVGİLER...

6 yorum:

  1. aldıklarını güle güle kullan canım. bi çok firma arayıp cilt bakımı vs çağırdığında hep kaçıyorum. asıl amaçları ürün satmak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler aynen bana da tecrübe oldu.Sevgiler

      Sil
  2. sephora maskeyi merak ettim canım denedikten sonra yorumlarını paylaşırsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haftada bir yada iki kullanılacakmış biraz geçsin zaman paylaşacağım hemen.Sevgiler

      Sil
  3. maskeyi bende merak ettim, umarim begenirsin :) güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil