Dermadolin tanışma


         Herkese Merhaba,

   Yeni ürünler ve yeni bir post daha.
  Bu postumuzun misafiri Dermadolin markası.Daha önce bazı blogger arkadaşlarımın yazılarında rastladığım bu markayı ben de merak ettim ve denemek istedim.Ön araştırma yaparken aslında 1982den beri varolduğunu ve tamamen Türk malı bir marka olduğunu keşfettim.Ürünleri sadece eczanelerden temin edebiliyoruz.Ve en önemlisi hiçbir ürünü paraben içermiyor.
  Belirtmemde fayda var bu ürünleri kendileri reklam amaçlı göndermediler aksine ben kendilerinden numune talep ettim ürünler tam boy gibi görünsede üzerlerinde numunedir yazıyor ve içleri tam dolu değil.
     
  Gönderdikleri kutuda neler vardı bir bakalım...
Ceradolin Nemlendirici losyon Lipo yağ bazlı (içeriği:argan yağı,pasiflora yağı,kanola yağı)
Ceradolin Nemlendirici losyon Hidro su bazlı  (içeriği:skualen,e vitamini,dimetikon,gliserin)
  Yağ bazlı olanı genelde kuru olan bacak,diz kapaklarım ve dirseklerimde kullandım cildimi yumuşacık yaptı.Nemlendirmesi de fazlasıyla başarılı.Ayrıca ürünler lazer ve peeling sonrası hassaslaşan cildi de rahatlatma vaadinde bulunuyor.
 Seranem Vücut bakım şampuanı ..Öncelikle vücut şampuanın kokusuna bayıldım.Nivea krem gibi.Klasik banyo rutinimden sonra vücudumu daha çok bakım amaçlı bir de Seranem ile sabunladım.Banyo sonrası cildimi yumuşacık yaptı.Ürün diğer vücut şampuanlarına nazaran cilt bariyerine daha özen göstermeyi vaad ediyor.
  Seranem Saç bakım şampuanı (içeriği:Glycosyl ceramides,argan kernel extract,botanical polysaccharide) Ürün ıslak saça masaj yaparak uygulanıyor. 1-2 dakika beklettikten sonra ise duruluyoruz.Ürünü kullandıktan sonra saçlarımı tararken hem kolay açıldı hem de yumuşaklık verdi.
   Ve son ürünümüz Seranem el bakım kremi içeriğinde yok yok Glikosil seramidler,argan yağı,doğal shea yağı ve kayısı çekirdeği yağı.El kreminin en sevdiğim özelliği kremi cilde yedirdikten sonra elleri yağlı yağlı bırakmaması oldu.Nemlendirmesi de çok başarılı.
  3-4 günlük deneme deneyimim böyle.Ben kısaca ürünlerden fazlasıyla memnun kaldım.Bunlar bitince tekrar alırmıyım.Alırım!! Mesajıma cevap verip ürünleri gönderen Dermadolin'e de çok teşekkür ediyorum.

Yorumlar

  1. Dermadolin ürünlerini çoğu blog'ta gördüm ancak henüz deneyimleme fırsatı bulamadım şahsen.. Çok memnun kalınan, temiz içerikli bir marka anladığım kadarıyla..Güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler.Denemeni tavsiye ederim canım.Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)