Avon makyaj süngeri



 


 Herkese güneşli bir günden merhaba,
 Daha önceki postlarımda Avon temsilciliği yaptığımı söylemiştim.Bize gelen erken kataloglarda Avon'un da makyaj süngeri çıkardığını gördüm.Daha önce Eklips markasının süngerini kullanıyordum.O da artık biraz eskimiş ve pislenmişti,Avon'unukini deneyeyim dedim.
   Rengi ve boyutu Beauty Blender süngerininki gibi Eklips süngere göre daha sıkı ve sert.Gelelim uygulamaya sünger koni gibi olduğundan ince kısmı fondoteni göz altı ve kıvrımlı yerlere rahatça uyguladı.Altındaki yassı kısımı ise yüzümdeki geniş yerlere kullandım.Sürümü ve fondoteni yedirmesi oldukça başarılı idi.Kullandıktan sonra suyun altında biraz tutup sıkınca fondoten hemen temizlendi.Süngeri sıksam da içinde biraz su kaldı onu da selpağın üzerinde kaloriferde ısıtarak biraz bekletince tamamen kurudu.Ben üründen memnun kaldım Avon iyi bir malzeme çıkarmış,fiyatı da 8,95 tl ki bence kalitesine göre gayet uygun.Eğer siz de kullanmak isterseniz Kampanya 5'de Avon temsilcinize mutlaka sipariş verin.
 Sevgiyle kalın.....


Yorumlar

  1. ben de sipariş ettim merakla bekliyorum gelmesini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de o zaman deneyimlerini bekliyorum :D sevgiler

      Sil
    2. gelsin hemen deneyip yorumlayacağım :)

      Sil
  2. bende bende hemen istiyorum ya:))

    YanıtlaSil
  3. çok merak ettim. deneyeceğim =)
    bu arada takipteyim. bana da beklerim. gizemeslek.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka deneyin...Ben de takip ediyorum artık sizi :D

      Sil
  4. Bende aldım bunu daha kullanmadım sağol bilgiler için:)))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım..geleceğim :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)