Ledushca'nın eyeliner denemeleri


     Merhabalarrr,

   Bugünkü konumuz eyeliner olsun dedim.Eyeliner makyaj malzemeleri içinde uygulamakta hep en zorlandığım parça olmuştur.Sebebi ise,sürerken gözlerimi çok kırpıştırmaktan kaynaklanıyor.Kırpıştırınca da doğal olarak hatlar düzgün olmuyor.




   Ben de eyeliner çekerken iki yöntem kullanıyorum birisi heresin bildiği bantlama,ama bandı çıkarırken de cildim hassas olduğu için acıma ve kızarıklık olduğundan bu yöntemi daha az kullanmaya çalışıyorum.Onun dışında şansa keşfettiğim telli dosyalıkların içinde bulunan beyaz plastik çubuk da eyeliner sürmemi pratik hale getiren bir aparat oldu.Bir çok kişiden duyduğum ve internette bolca gördüğüm plastik kaşıkla eyeliner çekme ise nedense hiç beceremediğim bir yöntem oldu.Sizin uyguladığınız başka yöntemler varsa paylaşırsanız sevinirim.
  Fotoğraflardaki eyeliner denemelerimde Wet'nwild Megaliner black,Essence eyeliner pen black,Avon eyeliner fırçası ve Maybelline master duo'nun fırçasını kullandım.



Not: Makyözlük eğitimim olmadığı için eyeliner uygulamalarında kusurlar olabilir

Yorumlar

  1. Eline sağlık :) Tüm göz kapağına uyguladığın ve sol ortadakini sevdim :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de tüm göz kapağımdakini yapınca çok beğendim.

      Sil
  2. Gözlerin güzelliği... Maşallah canım.

    YanıtlaSil
  3. plsatik kaşık mı? gerçekten ilk defa duydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet plastik kaşığın yuvarlak kısmını göze dayayıp yapanlar var ama ben yapamadım:D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim