Kiko Make Up Milano



   Herkese merhaba,
Yeni cicilerim geldi çok mutluyum.Ablamın İtalya'ya gideceğini öğrenince  Kiko marka makyaj malzemelerinden almasını istedim.O da aramış bulmuş hem kendisine hem bana bir kaç ürün almış.
 Bakalım neler almış

  
   Kiko mystery smoky eye pencil (no.2)göz kalemi: Kutusu çok tatlı göz kalemi siyah gri ve pırıltılı kalemin diğer ucunda ise kalemi yaymak için bir fırça bulunuyor.Kalemin ucu çok yumuşak ciltde tabiri caizse yağ gibi kayıyor.Waterproof değil ama başka yumuşak kalemler gibi hemen çıkmıyor.
  Kiko Super gloss no.104): Ablam iki lipgloss almıştı ben nude olanı seçtim ona pembeyi bıraktım.Başka markaların lipglosslarından ekstra başka bir özelliği yok.Parlak,ışıltılı görünümlü.
  Kiko Pigment loose eyeshadow (no.14) : Bu benim ilk pigmentli farım o yüzden bunu görünce ayrı bir sevindim.Rengi süper bir yeşil.İçinde simler de var gözümde kullanmak için sabırsızlanıyorum.
Bu arada ablama fiyatları sorduğumda tam ücretlerini hatırlamasa da çok uygun olduğunu söyledi hatta o alışveriş yaptığı gün indirim de varmış.Tahminimce fiyatları drug store mağazalarında satılan ürünlerle eşdeğer.
Umarım en yakın zamanda Türkiye'de de bu marka satılmaya başlar.

,


Yorumlar

  1. Güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın!:) yeşil far, göz kalemi takıntılı biri olarak yeşilin duruşuna bayıldım!
    etkinlikten geliyorum, takipteyim:)
    bana da beklerim:)
    http://kitapsevinci.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Size çok yakışacağına inanıyorum, güle güle kullanın.
    Blogunuzu etkinlikte görüp geldim. GFC den takibe aldım, bana da buyurun :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba , bir blog etkinliğinde sizi keşfettim ve izleyiciniz oldum sevgilerimle .
    Cafe Tigris
    Tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. yeşil far hiç kullanmadım, sanırım iddialı bir far rengi seçeneği

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz deneme fırsatı bulamadım ..bakalım :D

      Sil
    2. Ben de henüz deneme fırsatı bulamadım ..bakalım :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim