Gratis indirim zamanı


       Merhaba,
    Yine bir Gratis indirimi ve ben sonunda aylardır istediğim palete kavuştum.Oleyy
     Dün Facebook'ta Gratis indirimini duyunca bugün stoklar bitmeden koşa koşa gittim.Ve uzun zamandır istediğim The Balm Balmsai paletini aldım.Ben genelde indirimlerde ihtiyaçlarımı göz önünde bulundurup,değerlendirdiğim için Nude tude paletim olduğundan Balmsai paletini bekletiyordum ama farklı renk seçenekleri de olduğu için bu indirimde Balmsai'yi artık alayım dedim.%40 indirim ile 39,50 tlye geldi.Bence dolu dolu,kalıcı bir far seti için iyi bir ücret.Tabi Gratis'e kadar gitmişken dururmuyum illa ki başka şeyler de aldım.

  
 Bu arada indirimi gören,duyan Gratis'e koşmuştu sanki mağaza baya kalabalıktı.Ama yine söylüyorum,hep söylüyorum çalışanlar ıhh bi ukala,bi soğuk o yüzden kendi işimi kendim halletmeye çalıştım.

  Başka neler aldığıma gelirsek Tonik ihtiyacım için L'oreal alacaktım ama kokularını beğenmediğim için Nivea tercih ettim.9,25tl idi.Cildime maske kullanmayı sevdiğimden Purederm Co2 theraphy maske ve içinde iki adet de terapi bandı bulunan bir set aldım.Aloe ampoule mask kullanıyordum bir de bunu deneyeyim dedim.Maskenin fiyatı 1,75tl ydi.
    Bunları aldıktan sonra kasada beklerken mişterilerden biriyle minik bir sohbete giriştik bana Balmsai paleti sordu açtım renkleri gösterdim,O da ba Neutrogena yüz temizleyicisinden ne kadar memnun olduğunu anlattı yüz temizleyicim de azalmıştı yedek hemen kavuniçi renginden bir tane attım sepete o da 9,25 tlye inmişti.
   Gayet verimli bir alışveriş oldu bence elinizi çabuk tutup stoklar tükenmeden eksiklerinizi tamamlayım.Sevgiler


Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Keşif etkinliğinde buldum sizi. Takibe aldım. Bana da beklerim. Çekilişim var 10 gün sürücek.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa blog keşif etkinliğinde görüp takibe aldım sizi blogunuzu da çok beğendiim :) Bana da bekleriim :)

    burcinevgin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de bugün Gratisteydim :) güle güle, sağlıkıla kullanın. Keşif etkinliğinden geldim bana da beklerim :)
    beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. mutlu günlerde kullan tatlım bende yarın bir uğruyayım ama korkuyorum valla el durmuyor batacağız yine:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen ne olacak bu sevda bilmiyorum :D

      Sil
  7. far paleti gerçekten çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim