Avon kargom gelmiş


   Merhabalar,
 Avon'un kampanya 2 kargosu elime ulaştı.Bakalım müşterilerimin siparişleri nelermiş?
*Avon Mesmerize for him ve for her (50ml):.Bir önceki kampanyada numunelerini aldığım için kokularının süper olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.Fiyat da bence gayet uygun.Tavsiye ederim..(ikisi paket 59,95)
*Avon naturals almond&avocado şampuan ve kremi (700ml):Bu şampuanlardan çokca sattım ve ben de kullanıyorum.Bugüne kadar hiç şikayetim olmadı.Bende herhangi bir sıkıntı yaratmadı.(4,95tl)
Yeni çıkan Avon naturals rose&chocolate vücut spreyi (100ml)ve losyonu(200ml):Vücut spreyi günlük her an kullanım için çok uygun ve çok hafif.Tabi parfüm kadar uzun süreli kalıcılığı olmayabilir.Losyonu da vücut nemlendirme hem de tende hoş koku bırakma özelliğine sahip (6,50tl 6,00tl)
*Avon  ultra colour lipstick:Benim müşterim yine en çok sattığım pout olanını seçmiş.Bu serinin fiyatına göre oldukça kaliteli olduğunu söyleyebilirim (9,95tl)
*Ayrıca yine yeni çıkan bir ürün olan Color trend Boost it maskara (7,00 tl).Kirpik kıvırma aleti -ki ben de kullanıyorum- (8,00tl) 


   Ben satıyorum diye söylemiyorum ama Avon'dan hem kaliteli hem uygun ürünler bulabilmeniz mümkün,denemenizi tavsiye ederim.
 Not:Ürünler benim olmadığı için malesef açılmış hallerini gösteremiyorum.
  Tekrar görüşmek üzere...

Yorumlar

  1. Gül ve çikolata, enteresan bir kombinasyonmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Gül ve çikolatalı vücut losyonunu kullandım. Harika kokuyor.

    YanıtlaSil
  3. Avon'un çok memnun kaldığım ürünleri gerçekten var. Dahası öğrenci dostu :)
    Bu arada çok yeni bir bloğum var. Destek olursanız çok sevinirim. :)
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Çekiliş Zamanı (kapandı)

Clinique alışverişim