Yeni yıl süprizi Vanilya kutu


   Merhaba,
 Öncelikle herkesin yeni yılını kutluyorum.Umarım sağlıklı,ümit dolu,bereketli,barış içinde bir yıl olur.
Gelelim postumuza dün yeni yıl münasebeti ile mutfakta harıl harıl akşamki misafirlerim için hazırlık yaparken kapı çaldı ve yurtiçi kargo görevlisi geldi.Elinde iki paketle birincisi sevgili arkadaşım Mutlu'nun aksiliklerden bir türlü gelemeyen bloglar arası çekiliş kargosuydu ki canım arkadaşım bana bir sürü güzel şeyler yollamıştı.Diğer ise benim iptal etmeyi unuttuğum Vanilya Club kutusu oldu.İyi ki iptal etmeyi unutmuşum süpriz yılbaşı hediyesi gibi oldu.
  Bu ay da bence içindeki ürünler süperdi.Tam boy Boots marka fondoten,Botanics'den maskara,simli mor renkli Color secrets marka oje,Mustika ratu marka minik şişelerde makyaj temizleyici süt ve toniği ve yine Color Secrets'dan bizi oje sürmekten kurtaran tırnak kaplayıcı desenli stickerlardan vardı.Hepsini severek kullanacağım.Bugünlük bu kaadar.Çok yakında gerçekleştirmeyi düşündüğüm bir çekilişim olacak,izlemede kalın

Yorumlar

  1. Ben de aldım vanilya kutumu içeriği çok güzel! takibe alıyorum
    zeyusanka.blogspot.com
    sevgiler!:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)