İlk Watsons alışverişim

Merhaba,


Ebruli1907 arkadaşımızın bloglararası çekilişinde bana çok şeker bir bayan olan Mutlu denk gelmişti Blogu burada.Ben de bu blogunu yazmaya başladığımdan beri hiç Watsons alışverişi yapmamış olduğumu farkettim,ve Watsons'a bir uğradım.Aklımda sürekli acaba beğenir mi?ne beğenir?soruları vardı.İlk başta her kadının kullanabileceği renklerde iki adet flormar oje aldım.Bir adet Pure Beauty Narlı Antioksidan Göz Maskesi aldım.Sonra gözüme çam ağacı şeklinde banyo duş jeli çarptı o kadar şekerlerdi ki Hem Mutlu'ya hem kendime aldım.Daha önce Gratis'ten aldığım ufak boy neutrogena scrubs'ı da ekledim.Ve en son bir de mutfak havlusu ekledim ki o mutfak havlusundan sa yine :D kendime de aldım.Yani aslında tam benim zevkime göre hediyeler yolladım.Umarım gerçekten işine yararlar ve umarım böyle bir çekiliş tekrar yapılır.Yeni insanlar tanımak için güzel bir yol.
Sevgiler.

Yorumlar

  1. Merhaba; blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Benim bloguma da destek olmanıza sevinirim:) theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu yeni takibe aldım. Bana da beklerim http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)