Essence,Benri ve yine Gratis

Merhabalar,

Yılbaşına az kaldı,umarım hediye alışverişlerinizi tamamlamışsınızdır...Ben daha bi kısmını halledebildim.Ama mutlaka bu sene kendiniz için de bir hediye alın.İnsan kendini çok mutlu hissediyor pahalı,ucuz hiç farketmez yeter ki seveceğiniz bir şey olsun.Ben yaptım size de tavsiye ederim
 Gelelim belki de 2014 ün son kozmetik alışverişi olan alışverişime....Neler aldım neler bu arada Gratis puanlarım da oldu birsürüüüü son tarik 15 Ocakmış o zamana kadar mutlaka hediye puanlarınızı harcayın derim.


 Başlayalım,

Benri makyaj düzeltme çubuğu: Kullandığım kutunun içindekiler az kalınca çok memnun kalmıştım yeni bir kutu tekrar aldım.Eyeliner ve bulaşan farı temizlemek ve düzeltmek için çok kullanışlı.İçinde 70 adet var bir ucu yassı diğer ucu uzun ve sivri.
Essence :Essence markasından inanılmaz memnunum hem keseye çok zarar vermiyor :) hem de ben kaliteli buluyorum.Aldığım Essence ürünlerinden ilki concealer 16 saate kadar dayanıyor,kremsi ama yağlanma yapmıyor.Bendeki 20 numara soft beige.ikinci ürün Lash princess volume maskara,tüp dizaynı çok şeker,kirpikleri birbirine yapıştırmadan doğal bir görünüm vererek şekillendiriyor ve ağırlık yapmıyor.Bu maskara eyeliner pen ile set halinde 12 küsüre satılıyordu.Ben eyelinerı da sevdim ama makyaj çantamda kapağı açık unutunca hemen kurudu ve boyamadı :( ben de ucundaki mürekkepli yeri ters düz yapmak zorunda kaldım umarım hemencik bitmez.diğer bir Essence ürünüm ise French manicur shablonen french manikürü kolay yapmak için minik bantlar var içinde ama bu  creative olanından (yani şekilli french yapmak için).İçinde 3 çeşit şekil var moon(ay),heart(kalp) ve angel wing (melek kanadı) dener denemez yorumlarımı sizinle paylaşacağım..



Aloe Ampoule mask: Yaş ilerlemeye başlayınca tabii cilde de önem vermek lazım.Bu ürün cilde ihtiyacı olan nemi ve bakımı sağlıyor ayrıca hücre yenilenmesine de yardımcı oluyor.Paletin içindekini göz altına ve dudak çevresine gelmeyecek şekilde eşit dağıtıp 15-20 dk bekledikten sonra soyuyoruz.
Yine Benri'nin iki küçük kokulu sabununu aldım sarı renk olanından müthiş kokuyor.Ben çamaşır çekmecelerine güzel koku vermesi için bu sabunları aldım,dilerseniz banyonuza dekor olarak da koyabilirsiniz.
Ve son olarak Gratis mağazasında kasanın yanında  noel baba ve kardan adam şeklinde içinde çikolata olan paketler vardı onun noel babalı olanından aldım.Diğer yılbaşıdekorlarının yanında o da yerini aldı..Şimdilik bu kadar herkese iyi haftalar...

Yorumlar

  1. Essence rimeli merak ettim bak şimdi :):)

    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. mutlaka deneyin çok uygundu fiyat :D

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Essence concealer bende merak ediyorum bir türlü almaya fırsatım olmadı ama ilk frsatta alacam işallah :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)