Eşimin seçimleri (Gratis alışverişi)

   
  Hep kendim için bakım ürünü alacak değilim ya ,bu sefer de eşim için Gratis'in yolunu tuttuk..Ben kendim için birşeyler bakarken bir baktım eli koldu dolu geliyor o da kendi için alışveriş yapmış.


   İlk ürün olmassa olmazımız Taft saç spreyi.Ürünün en güzel özelliği saçı gerçekten 'taş' gibi sabitliyor,hızlı şekil veriyor ve 24 saat etkili olması.İkinci ürün ise Nivea Men Fresh Action Deodorant,eşimin bu deodorantı seçmesi pudrasız oluşu ve uzun süre kalıcılığı; bir diğer ürün yine Nivea Men'den nemlendiricili traş köpüğü.Tahriş olayını azaltıp Aloe vera ile ekstra nemliliği olan bir ürün.Nivea setimizin son ürünü ise 'Nemlendiricili Traş Sonrası Losyonu' eşim bu ürünü ilk defa deneyecekmiş o yüzden yorum alamadım.Ve alışverişimizin son parçası Gilette Fushion Proglide traş bıçağı,tasarımına bayıldım ben oynar başlıklı,traş bıçağını koymak için minik bir de standı var.Gilette eşimin sürekli kullandığı bir marka uzun ve sert yüz kıllarının olduğunu düşünürsek çok başarılı olduklarını söyleyebilirim.


Eşimin alışverişi bu kadardı benimki ise birdahaki postta..Görüşmek üzereeee

Yorumlar

  1. Bakımlı erkek bir başka oluyor. Ancak başka bir sınıfa dahil edileceğinden korkup, bakımsız gezenler de yok değil tabii :))

    Bu ara bana da beklerim :)
    inciice.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum toplumumuzda böle bir algı var erkek dediğin sanki pis olmalıymış ter kokmalıymış gibi.Yorumunuz için teşekkürler İnci uğrayacağım blogunuza

      Sil
  2. Merhaba. Blog kesif etkinliginde gordum blogunuzu. İlgi alaniniz makyaj olduguna gore benim blogumu da seveceginizi umuyorum. Bekliyorum. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)