Essence 3d deneme


    Merhaba,

 Bizim semte Gratis açıldı açılalı her iki günde bir oraya uğramadan edemiyorum.Yine geçen haftaki bir Gratis ziyaretime giderken aklımda Maybelline color tattoo tenacious teal'i almak vardı.Kalmadığını öğrenince Essence standındaki bu far gözüme çarptı rengine bayıldım ve hemen aldım.(Fiyatı fişini attığım için aklımda kalmamış ama pek pahalı bişi değildi)


Gelelim ürüne Essence 3d eyeshadow üzerinde ve arkasında bu rengin ismi yoktu sadece arkasında '10' rakamını gördüm.Rengi turkuaz dediğimiz renkten ve simli.Ürünü kullanırken biraz sıkıntı çektim zira tozları göz altıma çok yayıldı.Eğer yüz makyajınızı göz makyajınızdan önce yapıyorsanız mutlaka bir peçete ve makyaj pedi ile göz altınızı kapatın.Ben bu ürün ile beraber göz pınarlarıma The balm Nude 'tude paletinin Stand office'ini ve gölgelendirme için de Maybelline Up in smoke paletindeki simli siyahını kullandım.




Bu ürünle beraber tabii ki baz olarak Essence all about matt,Göz altlarıma Garnier BB eye rol-on ve maskara olarak Essence I love extreme crazy volume maskara kullandım.


Şimdilik bende bu kadar umarım yardımcı bir post olmuştur.Bol makyajlı ve eğlenceli günler..
*Minik not:Yüzümün fotoğrafında cildimde fondoten olmadığı için gözenekerim ve göz altlarım biraz çirkin çıkmış olabilir :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)