Bir Gratis alışverişi



             Herkese merhaba,
 Tekrar ve yeni bir güzellik postu ve yine beraberiz.Biz kadınlar ne zaman alışverişe çıksak alınacak bir parça eşya olur 5-6 parça.Neyse ki benimkilerin hiç biri boşa değil ihtiyacım olan ürünlerdi.






















   Aslında Gratis'i ziyaret etme sebebim göz makyajı temizleyicisi ve kol altı stick'i almaktı.Önceki postumda yazmıştım Diadermine marka göz temizleyiciden memnun değildim.Biraz araştırdıktan sonra L'oreal'in göz ve dudak için pratik makyaj temizleyicisini almaya karar verdim (ayrıca hassas gözler için de uygun).Ürün çift bazlı  çalkalayıp kullanmak gerekiyor.Suya dayanıklı makyajları temizlemede ise birebir.Kol altı stick için ise senelerdir kullandığım Lady Speed Stick marka 24/7 'nin mor pembe olanını aldım.Kokusu ve kalıcılığını herzaman çok beğenirim.Denemeyen varsa mutlaka kullanıp denemeli.





   


















  

 Asıl lazımlıları aldıktan sonra Avon marka bitmek üzere olan rujlarım aklıma gelince önce Essence standına uğrayıp ordan ışıltılı ve ıslak görünüm sağlayan gloss tarzı rujlara göz attım ve gayet uygun bir fiyata Essence XXXL Shine lip gloss'un Contains Carmine ürününü aldım.İnanılmaz güzel ve sadece dudağa sürüp çıkmak bile yetiyor.İkinci rujumu ise The Balm standından aldım bayadır aklımdaydı ama bir türlü fırsatım olup almamıştım ordan ise The Balm Girls lipstick'in Mai Billsbepaid rengini aldım dudakta çok doğal duruyor.Koyu renk ruj sevmeyenlere tavsiye ederim.



  Asalet; boyda değil, soyda.. İncelik; belde değil, dilde.. Doğruluk; sözde değil, özde.. Güzellik; yüzde değil, yürekte olur..

Yorumlar

  1. Bordo renkler sana daha çok gider sanki renkli gözlü ve beyaz tenlisin Wetn wild Cherry Bomb dene derim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)