Eyeliner yorumlarım


   Herkese merhaba
   Bugün sizlere kullandığım eyelinerların yorumları ile geldim.İşte beğendiğim ve beğenmediğim eyelinerlarım.
  
     -İlk markamız Maybelline Hyper precise all day eyelinerın mavi rengi.Gerek rengi,gerekse sürüşü ile gayet başarılı bir ürün gözde uzun süre kalıyor hemen akma yapmıyor.Ucu keçe şeklinde ve yumuşak.Bir diğer Maybelline eyelinerım ise Sensational liner.Özellikle ürünün açılı tasarımı ile inanılmaz kolay sürüş sağlıyor.Siyahlığı gayet başarılı,gözde parça parça kalmıyor.İnce keçe uçlu
  -İkinci marka Nyx Epic ink liner, siyahlığı ve kalıcılığı çok başarılı.Kolay kolay akmıyor.Keçe uçlu
  -Bir diğer ürün Pastel'in Pro Fashion liquid eyelinerı.Bu ürünün diğerlerinde farklı eyelinerın fırça uçlu olması.Rengi koyu siyah ve kalıcı.Diğer ürünlere göre verdiği siyahlığın daha yoğun olduğunu söyleyebilirim.
  -Son markamız ise Avon Super definiton liner.Malesef bu eyelinerı hiç beğenmedim keçe uçlu ama ucu çok büyük ve sert göz kapağında sanki kaymıyor.Parça parça sürülüyor bu sebeple pek memnun kalmadım diyebilirim.Diğer Avon eyeliner ise Big dot liquid eyeliner ucu top şeklinde olan bu eyelinerın tasarımı kolay sürüş sağlıyorsa da verdiği siyahlık çok başarılı değil.Üst üste sürdükçe alt katmandaki ürün soyulup kalkıyor.Dolayısı ile bu üründen de çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim.
  Sizin memnun kaldığınız ve kalmadığınız eyelinerlar hangisi?

Yorumlar

  1. bu ürün tavsiyeniz için teşekkür ederiz denemeye değer

    YanıtlaSil
  2. En begendigim The Balm Schwing. Akmayan ve siyahlıgı yeterli olanları seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bu tarz linerlar hep zor geliyor bana ama şu eğik olanı denemek isterim..

    YanıtlaSil
  4. Pastel ve Maybelline kullandım daha önce :)

    YanıtlaSil
  5. göz yapımdan dolayı çok zorlanıyorum ama gene de vazgeçemiyorum eyeliner kullanmaktan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balköpüğü mağazası doğal ürünler

Clinique alışverişim

Çekiliş Zamanı (kapandı)